חדשות הארץ

הסכם קיבוצי ראשון נחתם במפעל גלעם

הסכם קיבוצי ראשון נחתם היום (שלישי) במפעל "גלעם" בין ההסתדרות, נציגי העובדים וההנהלה. ההסכם, שיחול על כ-150 עובדים, יבטיח בין היתר תוספת שכר ומנגנון ביטחון תעסוקתי, והוא יהיה תקף לשלוש שנים.

גלעם היא חברה ותיקה המפיקה חומרי גלם ורכיבים ייחודיים לשוק המזון והתעשייה בישראל וברחבי העולם, והיא מתמחה בשלושה תחומים: מזון ומשקאות, תעשייה והזנת בעלי חיים. לחברה, שפעילה כבר 70 שנה וממוקמת בקיבוץ מענית, פעילות בינלאומית ענפה, והיא נרכשה בשנת 2017 על ידי קרן ההשקעות פימי.

על פי ההסכם שנחתם היום, יזכו העובדים למענק חתימה מיוחד, למענק שנתי בכפוף לעמידה ביעדי החברה ולהעלאה בסכום דמי ההבראה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשא ומתן השתתפו יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות, אליעזר בלו, יו"ר מרחב משולש צפוני בהסתדרות עדל עתאמנה, מנהל חטיבה באיגוד המזון, אביב שניר, יו"ר ועד הפעולה באשיר מסלאחה וחברי ועד הפעולה, והנהלת המפעל בראשותו של ליעד כהן.

יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה, אליעזר בלו, אמר: "אני מברך על הסכם זה, ועל כך שעובדי ועובדות גלעם מצטרפים לבית של העובדים בישראל. הגענו להסכם מאוזן, ואני רוצה להודות על כך לוועד העובדים ולהנהלת המפעל על שיתוף הפעולה במהלך המשא ומתן".

יו"ר מרחב משולש צפוני, עדל עתאמנה, ציין: "אני שמח שעובדי גלעם הופכים להיות חלק ממשפחת ההסתדרות, ואני מבטיח לשמור על זכויותיהם. הצלחתם היא גם הצלחתו של המפעל כולו".

יו"ר ועד הפעולה, באשיר מסלאחה, סיכם: "אני מאמין שהעובדים הם נכס הכי יקר, ולכן צריך לתמוך בהם כדי לקדם את מקום העבודה. תודה לכל המעורבים ולהנהלה על הגעה להסכם זה".

את ההסכם ליוו עו"ד ויוי וייץ מהלשכה המשפטית לאגף לאיגוד מקצועי ועו"ד לובנא נאשף ממרחב משולש צפוני.

צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

Back to top button