חדשות הארץ

פורצי החומות: המשטרה, מד"א ופיקוד העורף במבצע חיסונים בעיר העתיקה

תושבת העיר העתיקה המבוגרת ביותר, כבת 96, חוסנה היום (שלישי) בביתה הודות לפעילות משותפת שערכה הבוקר משטרת ישראל יחד עם מד"א ופיקוד העורף צה"ל.

צילום: דוברות המשטרה

כחלק מפעילות המשטרה בעיר העתיקה והקשב לתושבים, עלה כי לחלקם קיים קושי להגיע אל מקומות בהם מתבצעים חיסונים באופן סדור. בשל טענות אלו ולאור החשיבות הרבה לנושא, הובילה המשטרה בשיתוף פעולה עם גורמי פיקוד העורף בצה"ל וגורמי הרפואה במד"א, פתיחת מתחם חיסונים ייעודי הבוקר במתחם בית ספר בעיר העתיקה שמנהלו נרתם לטובת העניין והקצה את המבנה לטובת כך.

צילום: דוברות המשטרה

מפקד מרחב דוד במשטרה, נצ"מ נתי גור, ציין הבוקר: "המטרה שנחזיר את העיר העתיקה כמה שיותר מהר להיות ירוקה על מנת שנוכל לפתוח את המסחר מהר ככל הניתן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

שוטרי משטרת ישראל החלו משעות הבוקר בפניות לתושבים, בין היתר עברו השוטרים בין בתי העסק השונים ובין בתיהם, והסבו את תשומת ליבם לחשיבות החסונים וכי הוקם בעבורם מתחם חיסון ייעודי על מנת להקל עימם את ההליך. כמו כן, סייעו השוטרים בהובלת אלו המתקשים להגיע אל המקום ולאחר החיסון אף השיבו אותם לביתם. עוד במהלך היום נודע לשוטרים אודות הגברת המבוגרת ביותר שמתגוררת בעיר העתיקה וכי אין באפשרותה להגיע אל מתחם החיסונים, על כן הגיעו אליה לביתה שוטרים יחד עם נציג מד"א שדאג לחסנה למען בריאותה ואריכות ימים.

Back to top button