משפטי/פלילי

תושב אור יהודה נעצר בחשד לביצוע עבירות פדופיליה ברשת

היחידה המרכזית במחוז תל אביב פתחה לפני כשבועיים בחקירה מורכבת, המתמקדת בחשד לביצוע עבירות מין כלפי קטינים באמצעות הרשת על ידי תושב אור יהודה בשנות ה- 30 לחייו, כאשר על פי החשד יצר קשר עם קטינים ברשת והציע להם כסף וטובות הנאה נוספות בתמורה לביצוע אקטים מיניים, לרבות הצעה שישמשו כ"נערי ליווי" בבית מלון תמורת תשלום.

ראשיתה של הפרשיה כאמור לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח מיחידת מאור (מוקד 105) בדבר החשדות, כאשר עם התקדמות החקירה עלה כי החשוד איתר תחילה את הקטינים באמצעות קבוצות ברשת הטלגרם, דוגמת "מחפשי עבודה" , "דתיים חוטאים" וכיו' והציע להם בפניה אישית הצעות מין שונות, ובכלל זה בקשה שיגיעו אליו למלון ואף יענגו גברים אחרים תמורת תשלום וכיו'.

בתוך כך, בלשי ימ"ר ת"א עצרו את החשוד בביתו, לצד חיפוש ותפיסת מספר אמצעי תקשורת שהיו ברשותו, כגון: טאבלטים, טלפונים ניידים וכרטיסי סים שהועברו להמשך מיצוי ראיות וכן נתפסו חומרי מדיה המכילים תוכן פדופילי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהתאם לממצאי החקירה, חוקרי הימ"ר עצרו את החשוד לחקירה והאריכו את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, אשר הטיל בשלב זה איסור פרסום על זהותו לבקשת הסנגור. החקירה נמשכת.

צילום: pexels

Back to top button