חדשות הארץ

היערכות לקראת שיא הסערה בצפון ובירושלים

השירות המטאורולוגי במשרד התחבורה מעדכן כי בשעות האחרונות (רביעי) השלג מתפשט בהדרגה להרי המרכז וירושלים, בעיקר במקומות מעל 1000 מטרים. החל משעות הערב, השלג צפוי להיערם על הקרקע לגובה של 5-15 סנטימטרים ולקראת הלילה להגיע לשכבה משמעותית. ייתכן מעט שלג  גם בהרי הנגב. יצוין כי שלג כבד יורד משעות הבוקר המוקדמות באזור הצפון. בהרים הגבוהים נערמו כבר 20-30 סנטימטרים של שלג. בהרים בגובה של 800 מטרים רק סנטימטרים בודדים.

צילום: משרד התחבורה
 
לקראת מחר בבוקר (יום חמישי) יחלשו השלגים בהדרגה, ויפשירו ברוב המקומות. חברת נתיבי ישראל פרסה  נקודות הזנקה בצפון הארץ ובאזור ירושלים ובהן 680 עובדים ו-360 כלים הנדסיים, אשר ערוכים לפנות שלג שצפוי להיערם בכבישים ולהבטיח רציפות תנועתית ובטיחותית. כמו כן, החברה הכינה 220 טון חומר למניעת החלקות רכב, לשימוש מיידי בכבישים בינעירוניים בכל רחבי הארץ.
 
בשל מזג האוויר הסוער נסגרו כל נמלי הים בישראל ולא תתאפשר יציאה וכניסה של אוניות לנמלים. מרכז החיפוש וההצלה של רשות הספנות והנמלים במשרד התחבורה נמצא בכוננות למצב חירום לאורך כל חופי המדינה. רשות שדות התעופה ממשיכה להפעיל את טיסות החריגים כסדרן, ונכון לרגע זה לא חל כל שינוי.

צילום: משרד התחבורה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button