חדשות הארץמבזקים

שרי הממשלה אישרו: תנועות וארגוני הנוער יחזרו לפעילות בראשון

היום (שישי) אישרה הממשלה במשאל טלפוני את מתווה חזרת פעילות ילדים ונוער במסגרת החינוך הבלתי פורמלי

המתווה יפעל בערים ירוקות, צהובות וכתומות עם שיעור מתחסנים גבוהה בהתאם לתקנות הגבלת הפעילות של מוסדות המקיימים פעילויות חינוך ובכפוף לשינויי משרד הבריאות.

המתווה גובש ע"י מינהל חברה ונוער במשרד ההשכלה הגבוהה והמשלימה יחד עם משרד הבריאות, מרכז השלטון המקומי ובשיתוף פעולה מלא עם הנהגת תנועות וארגוני הנוער. התקנות ייכנסו לתוקף החל מיום ראשון בבוקר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עקרונות המתווה

• כל הפעילות תתקיים בשטח פתוח בלבד, על פי קפסולות בית ספריות לכתות א- ו ובכתות ז- י בקפסולות קבועות של עד 20 איש עם מדריך קבוע.
• כל תנועה או ארגון ידרשו למנות ממונה קורונה ארצי וממונה קורונה סניפי.
• כלל החניכים ואנשי הצוות יידרשו למלא הצהרת בריאות כנדרש.

שר החינוך יואב גלנט: ״חברוּת בתנועה או ארגון נוער חשובה לכל נערה ונער ומהווה מפתח להקניית ערכים נכונים ולראייה חברתית נכונה.
תנועות הנוער הן מוקד חינוכי מרכזי לעיצוב נכון של ילדינו כפרטים, וכמעורבים ומשפיעים יותר בחברה ובקהילה. אני מברך את ראש הממשלה וחבריי השרים על קבלת הצעתי להחזיר לפעילות את תנועות וארגוני הנוער, פעילותן היא אבן יסוד בהתנהלות מערכת החינוך״.

מנכ"ל משרד ההשכלה הגבוהה והמשלימה, מר מרדכי בניטה: "אני מודה למשרד הבריאות על שיתוף הפעולה. אנחנו כמשרד נתמוך בתנועות ובארגוני הנוער ונסייע להם שככל ניתן לשמור על שגרה בטוחה ובריאה תחת מגבלות הקורונה".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button