מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ טיבי: הציבור הערבי לא יקנה את ההצגה של נתניהו

הרשימה המשותפת השיקה את קמפיין הבחירות שלה היום (שבת) בנצרת – בהשתתפות יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה (חד״ש), יו״ר תע״ל ח״כ אחמד טיבי (תע״ל) ויו״ר רשימת בל״ד ח״כ סמי אבו-שחאדה (בל״ד).

בפתח דבריהם קראו שלושת המנהיגים לציבור הערבי, מבוגרים וצעירים, לצאת להתחסן כדי לצאת ממשבר הקורונה, לשקם את החברה שנפגעה מהמשבר באופן חמור, ולהקל על הצוותים הרפואיים: ״כולנו לוקחים אחריות – מתחסנים ומצביעים״.

יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה: ״מאז הקמת המשותפת הצלחנו להביא הישגים, להפוך את האזרחים הערבים לשחקן פוליטי מרכזי ולמנוע מנתניהו ממשלת 61. עכשיו כולם מבינים את כוחנו ורוצים את הקולות שלנו, אבל את הזכויות שלנו אף אחד לא יתן לנו, אנחנו ניקח אותן – שוויון מתוך עוצמה.
רק הצבעה למשותפת תחזק את קולם של האזרחים הערבים בכנסת מול הימין, ותקדם שלום, שוויון ודמוקרטיה עבור כלל אזרחי המדינה, ערבים ויהודים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר תע"ל ח״כ אחמד טיבי: ״נתניהו חי באשליות. הוא מנסה להציג את עצמו כמועמד חדש ולהסתיר את העובדה שהוא אחראי לקשיים הכלכליים, להסתה נגד הציבור הערבי, לחוק הלאום, לחוק קמיניץ ולשנמוך מעמד השפה הערבית. הציבור הערבי לא יקנה את ההצגה של נתניהו ולא יבחר בו.
הרשימה המשותפת תמשיך לייצג את הציבור הערבי. לעולם לא ניתן יד בשום צורה לממשלת בן גביר וסמוטריץ'. ואני קורא לרע״ם, מרצ ומען להתחייב גם כן לא לתת יד לממשלת ימין״.

יו״ר רשימת בל״ד ח״כ סמי אבו שחאדה: ״אנחנו ממשיכים בדרכה של המשותפת, דרך של הגשמת צדק ושוויון לכל האזרחים. אין דמוקרטיה בלי שוויון – זה המסר המרכזי שלנו. בחברה ששואפת להיות חברה דמוקרטית אין שום סיבה שנשמע את השיח בכנסת על שוויון מותנה או שוויון לציבור הזה או הזה. זה לא שיח של שוויון – זו גזענות מבית היוצר של נתניהו.

פשיסטם וגזענים כמו בן גביר נשארים בשולי השוליים של כל חברה מתוקנת, אבל בישראל הם נהנים מחסותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. גזענות היא מגיפה מסוכנת ואנו ניאבק נגדה".

צילום: דוברות הרשימה המשותפת
צילום: דוברות הרשימה המשותפת
צילום: דוברות הרשימה המשותפת

Back to top button