פוליטי / מדיני

סערה סביב הסרטון של עוצמה יהודית: "‏אין גבול לתועבה"

איתמר בן גביר פרסם היום (שבת) סרטון מעורר מחלוקת בו אזכר את אדולף היטלר בהקשר לשיחת ווטסאפ בין חברי קואליציה אפשרית, לטענתו.

שותפו של בן גביר במפלגת 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ, אמר: "הסרטון שהופץ הערב בלא ידיעתנו הוא חמור מאוד. בתור דור שלישי לניצולים, השואה היא מחוץ לתחום. נקודה. יש לנו ויכוח נוקב עם בנט שמסרב להתחייב לממשלת ימין וחותר להקמת ממשלה עם לפיד ומרב מיכאלי אבל את הוויכוח הזה צריך לנהל בגבולות גזרה מאוד ברורים. שימוש בהיטלר והשואה הוא מחוץ לגבול השיח. נקודה".

ח"כ נפתלי בנט אמר: "לא, בצלאל, זו לא הציונות הדתית. זה בדיוק ההיפך מכל מה שחונכנו. זה חילול השם הכי נורא שיכול להיות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, תקף: "‏אין גבול לתועבה של בן גביר וסמוטריץ׳. גטו, שואה, היטלר, סמיר קונטר, הכל מותר בשם הגזענות והקיצוניות. בושה ובושה גם לנתניהו שעושה הכל כדי להכניס את הקיצונים האלה לכנסת ישראל".

איתמר בן גביר הגיב לסערה סביב הסרטון בחשבון הטוויטר: "אין לנו שום כוונה להיגרר לפופוליזם שהתקשורת מנסה לייצר. אני מעריך את נפתלי בנט שלו זכויות רבות וחלילה לא סבור שהוא כמו לפיד ומרצ, אך יחד עם זאת טרם שמענו התחייבות של ימינה שלא תשב בממשלה עם לפיד ובתמיכת תומכי הטרור מהמשותפת ועם העבודה שמועמדת מס' 7מבזה את זכר השואה ואת חיילינו."

צילום: טוויטר
https://twitter.com/itamarbengvir/status/1363175808739721219?s=20

Back to top button