צבא וביטחון

דקות לפני שנקלט בבית הסוהר: 10 טלפונים ניידים נתפסו בגופו של עצור

עצור ביטחוני בן 21 הובא ביום שבת לבית הסוהר 'עופר' מתחנת מעלה אדומים. במהלך קליטת העצור התקבלה אינדיקציה המרמזת על הימצאות אמצעים אסורים בגופו של העצור.

לאור הכחשת העצור, נבדקו מדדים שנמצאו לא תקינים והדגישו את החשד לפלילים. העצור פונה להמשך בדיקות בבית החולים ׳שערי צדק׳ ולאחר צילום אושש החשד ונצפו בבטנו גופים זרים. לאחר כשלוש שעות פלט העצור 3 חבילות עטופות בניילון ובתוכם 10 טלפוני רט"ן מסוג ׳סרסור׳ שנועדו למסירה בתוך הכלא.

גונדר משנה חיים כהן, מפקד בית סוהר ׳עופר׳, אמר: ״לאורך כל הליך הקליטה התעקש העצור כי הוא אינו נושא שום אמצעי אסור וניסה בכל דרך לסיים את הקליטה מהר ככל שניתן ולהכנס לאגפים. סוהרי היחידה, בעלי נסיון של שנים, הבחינו בהתנהלותו המחשידה והבינו שהעצור לא תמים כפי שהוא מנסה להציג עצמו. לבסוף שהוצג לעצור צילום הרנטגן של בטנו המלאה בטלפונים – הוא הודה במעשה וביקש עזרה מהצוותים שיוציאו ממנו את החבילות. נמשיך למנוע ולסכל פעולות טרור מתוך כותלי בית הסוהר״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משב"X נמסר: "פעילות סוהרי בית סוהר ׳עופר׳ כמו גם של כלל סוהרי שב״ס, תמשיך להתמקד, גם בתקופת הקורונה, בסיכול ניסיונות החדרת אמצעים אסורים לבתי הכלא הביטחוניים והפליליים ובלחימה בפשיעה ובטרור אל ומתוך מתקני הכליאה, להגנה על תושבי המדינה."

צילום: דוברות שב"ס

Back to top button