צבא וביטחון

סוכם: יוקם מרכז פיתוח שיעסוק בזיהוי אוטומטי של מטרות בשדה הקרב

התעשייה האווירית וחטיבת הביטחון של חברת מטריקס (Matrix Defense) חתמו היום (שני) על הסכם שיתוף פעולה להקמת מרכז מצוינות לפיתוח פתרונות מבוססים בינה מלאכותית, לימוד מכונה וביג דאטה אשר ישתלבו במערכות הלווינים והחלל, מערכות הגנה ותקיפה, טילים, ראשי ביות, מטעד"ים אלקטרואופטיים ומערכות נוספות המפותחות בתעשייה האווירית.

מנכ"ל התעשייה האווירית , בועז לוי ומנכ"ל מטריקס, מוטי גוטמן במעמד חתימת ההסכם. צילום: ישראל הדרי

בשלב ראשון, מרכז הפיתוח יתמקד בפתרונות מבוססי בינה מלאכותית לזיהוי אוטומטי של מטרות בשדה הקרב העתידי לטובת הרחבת היכולות והביצועים של המערכות הקיימות, וכן פיתוח יכולות חדשנות מבוססות מערכות ממוכנות.

התעשייה האווירית מפעילה מזה שנים יכולות בינה מלאכותית במערכות השונות בחברה. מרכז הפיתוח שמוקם בשיתוף עם מטריקס יאפשר הרחבת יכולות קיימות, פיתוח יכולות חדשות, פיתוח מנועים אנליטיים חדשניים ושיפור היכולות בשדה הקרב. מרכז הפיתוח יפעל במתכונת של צוות אינטגרלי של התעשייה האווירית ומטריקס עם מומחי תוכן מעולמות לווינים, טילאות, מערכות אסטרטגיות ועוד לצד מומחי תוכן בנושא בינה מלאכותית, מנועים אנליטיים וביג דאטה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מנכ"ל התעשייה האווירית , בועז לוי ומנכ"ל מטריקס, מוטי גוטמן במעמד חתימת ההסכם. צילום: ישראל הדרי

בעידן הביג דאטה, מפעילי מערכות מבצעיות מתמודדים עם היצף מידע. כמות נרחבת של תרחישים מבצעיים ושילוב כלים אוטומטים ברמת אמינות אולטימטיבית משפר את ביצועי המערכות המבצעיות ומספק יתרון משמעותי בלחימה בשדה הקרב העתידי.

Back to top button