חדשות הארץ

רגב תביא לאישור הממשלה הצעת מחליטים באשר לייעוד רציפי העבודה 24 ו-25

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ תא"ל מיל' מירי רגב מביאה היום (שני) לממשלה הצעת מחליטים באשר לרציפי העבודה 24 ו-25 בנמל אשדוד לתחום הגז, מה שמבטיח אופק עסקי לרוכשי הנמל באשדוד במקרה של הפרטה. בהצעת המחליטים תקבע הממשלה כי ב-15 שנה הקרובות תייעד חברת נמלי ישראל את רציפי העבודה לטובת תעשיית הגז, ולאחר מכן תינתן אופציה למשקיע שירכוש את נמל אשדוד לפתח את הרציפים.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ תא"ל מיל' מירי רגב אמרה: "אחרי שנים של עיכובים וגרירת רגליים, הצלחתי להביא בתוך חודשים ספורים להשלמת ההסכמים בנמל חיפה ועכשיו גם בנמל אשדוד. ההסכם ההתייעלות הקיבוצי שמבטיח את השמירה על זכויות העובדים, העברת מחלקת הים לחנ"י, הסכמי חילופי השטחים בין חנ"י לחברת נמל אשדוד שיאפשרו לנמל אשדוד לפתח מסילת רכבת ליד רציף 21 וליכולת פעילות משמעותית בתחום המטען לנמל אשדוד".

רגב הוסיפה: "עם השלמת הצעת המחליטים אנו מברכים על המוגמר ומאפשרים מצד אחד שמירה על זכויות העובדים בנמל אשדוד בתוכם גם עובדים שנקלטו במסגרת ״גיוון תעסוקתי״ מקרב בני העדה האתיופית ומצד שני המשך פיתוח השוק החופשי והתחרות במסגרת רפורמת הנמלים. זו היא דרכי מאז ומעולם. שמירה על זכויות עובדים בד בבד יצירת אקלים עסקי שמעודד את היזמות והתחרות במשק לטובת אזרחי ישראל. אני רוצה להודות לשר האוצר ישראל כץ, שהיה שותף להצלחת התהליך״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button