חדשות הארץ

הגשמת חלום בפורים: אורי יהודה בן ה-7 קיבל דרגות פראמדיק בטקס חגיגי

אורי יהודה שונם הלוי, בן ה-7 מיישוב כרמי קטיף, חלם כל חייו להיות פרמדיק מד"א ולהציל חיים – בדיוק כמו אבא שלו. השבוע זכה אורי יהודה, לקראת חג הפורים, למחווה מרגשת ויוצאת דופן – במסגרתה מנהל מרחב לכיש במד"א וסגנו העניקו לו דרגות כשהוא מחופש לפראמדיק מן המניין.

מאז שלמד לדבר, חלם אורי יהודה להצטרף למגן דוד אדום ולהציל חיים, בדיוק כפי שעושה אביו רונן בעשרות השנים האחרונות. אהבתו למד"א מתבטאת בצפייה בסרטוני הארגון ברשתות החברתיות וב- Youtube, התרגשות מכל אמבולנס שעובר ברחוב ובעיקר – רצון גדול להצטרף אל צוותי הארגון.

צילום: דוברות מד"א

השבוע, לקראת חג הפורים, תפרו הוריו של אורי יהודה תחפושת פראמדיק מיוחדת – עימה הגיעה אל תחנת מד"א, לסיור ברוח החג. במהלך ביקורו, פגש אורי יהודה את חיים קרדי, מנהל מרחב לכיש במד"א ואת סגנו – נחום דוד, אשר העניקו לו בטקס מיוחד דרגות כתף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתום הטקס אמר חיים קרדי, מנהל המרחב: "התרגשנו 'לקבל' לשירותנו את אורי יהודה המקסים, ואנחנו מחכים לרגע בו יחגוג 15 – אז יוכל להצטרף אלינו כמתנדב מן המניין. שמחנו להעניק לו את דרגות הכתף ואין לי ספק שבעוד מספר שנים הוא יענוד אותן בזמן שיציל חיים בניידת לטיפול נמרץ".

צילום: דוברות מד"א

רונן, אביו של אורי יהודה, חובש בכיר מד"א וחניך בקורס פראמדיקים, הוסיף: "אורי יהודה הוא ילד שחולם ונושם מד"א – מהיום שהוא נולד. במשך שנים הוא ביקש להצטרף למשמרת ולאמבולנס ועכשיו, לקראת פורים, הוא בחר להתחפש לפרמדיק. מנהל המרחב וסגנו הגיעו אלינו לפגישת מתנדבים שגרתית – וניצלתי את המעמד כדי לבקש מהם לפגוש גם את המתנדב הצעיר אורי יהודה. זה היה מקסים ומרגש מאוד".

אורי יהודה סיפר: "התרגשתי ומאוד שמחתי בטקס. אני מרגיש כמו כולם ואני רוצה להצטרף למד"א כפרמדיק כשאהיה גדול".

Back to top button