צרכנות

ביהיפ – שיווק חכם של מוצרים משני חיים

מדוע ביהיפ היא חברה מצליחה כל כך בארץ וברחבי העולם? התשובה לכך פשוטה. המוצרים שהחברה מקדמת הם מוצרים מצוינים. מוצרים שמשפרים את איכות החיים של אנשים רבים ברחבי העולם לבלתי היכר, יש לכך ביקוש וביהיפ מציגה את ההיצע הטוב ביותר.

ומה יותר חשוב בעצם, מלעזור לאנשים לנהל אורח חיים בריא וטוב יותר? להרגיש טוב יותר?, הצלחה מגיעה רק כאשר אפשר לעמוד מאחורי השירות או המוצר שמוכרים. אם המוצר לא טוב, כל פרסום או פעילות שיווקית, מוצלחת ככל שתהיה, לא תועיל, לפחות לא בטווח הארוך.

קחו את המוצרים המדהימים והאיכותיים שהחברה מפיצה, ושלבו אותם עם מחירים נוחים, תשלום גמיש, שילוח קל שמגיע עד בית הלקוח, וקיבלתם מכלול שנועד להצלחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז אם כך, כבר מובן לכם למה כדאי להיות מפיצים ומשווקים בחברה הזו?, אתם מקבלים את המוצר הטוב, את הכלים הנכונים לשווק אותו, ואת המסלול שכבר רבים לפניכם צעדו בו והצליחו, כל אחד לפי המקרה שלו, כתלות במידת ההשקעה כמובן, ואתם רק צריכים לצאת לדרך.

איך אתם מרוויחים ובכבוד מכל הסיפור הזה? ובכן קודם כל הדרך להרוויח היא יותר קצרה ומהירה ממה שנדמה לפעמים. הסוד טמון כאמור, בהשקעה ובעבודה נכונה. כמעט כמו בכל דבר אחר בחיים.

כך שבעולם בו יותר ויותר אנשים מעידים על חוסר יכולתם לגמור את החודש, ביהיפ מחברת אתכם לפלטפורמה אחרת, ולאפשרות לייצר הכנסה מכובדת ויותר, בדרך שלא הכרתם.

ביהיפ מתבססים על ניסיון ולא על בסיס אגדות – אם תרצו, מדובר בפריצת דרך!

במידה וכל זה מדבר אליכם, אולי כדאי לכם לשמוע על ביהיפ והדרך הטובה ביותר לשנות את החיים האישיים שלכם לבלתי היכר.

בכתבה  שלפניכם נדבר על בריאות אבל בעיקר על היכולת לשנות דברים, להאריך תוחלת חיים ובעיקר, להפוך משרה משנית לרווחית ביותר, או אפילו למשרה עיקרית שמניבה יותר כסף.

בחברת ביהיפ מאמינים כי הגדלת שכר או שינוי החיים, מתחיל ונגמר בלהאמין- כן ,להאמין במוצר אותו אתם מוכרים. בעבר, היה ניתן לראות לא מעט אימהות מגישות אוכל חם על השולחן, מאידך, בעידן הנוכחי, כאשר החומרים המתועשים תפסו שליטה, 2019 מביאה סיפור אחר לגמרי, ושנת 2020 מוכת הקורונה, בכלל שינתה את פני המשק והכלכלה.

 אז אולי חווינו שינויים לרעה, אבל הרצון נשאר אותו רצון- כולנו רוצים להרוויח כסף בנוחות מרבית, וכולנו רוצים בריאות איתנה, את הטוב ביותר עבור יקירנו, ולא פחות מזה. עדיין יש בעולם אימהות שמייחלות כי ילדיהם ואפילו הם יעברו לאורח חיים בריא ותקין.

כל הסגרים שחווינו גרמו לתזונה לא מאוזנת, חוסר בפעילות גופנית, מחסור בויטמינים ועלייה במשקל, בקרב אנשים רבים בכל הגילאים, בארץ ובעולם.

כאמור, עלייה במדדים של סוכר, לחץ דם גבוה, כולסטרול ועוד- כל אלו הם הגורמים לחיפוש אחר נוסחה חדשה ובעיקר בריאה יותר, באמצעותה נוכל לאזן את מצבנו הבריאותי והפיזי.

לנו ב-בי היפ יש את כל האפשרויות לכך ברמת המוצרים שאנו משווקים,  עבור צעירים ומבוגרים כאחד. ולכן, לצד שיטות טובות הוכנסו מוצרים וכן פעילויות שונות שמסייעות למפיצים שלנוף לא רק להרוויח ממוצרים מצוינים אלא גם להאמין במה שהחברה מציעה.

מוצרים שכולם מאמינים בהם

תוספי התזונה ומוצרי WELLNESS, אינדיגו המשווקים על ידי ביהיפ כמו אמרו את דברם- הנה אפשרות נפלאה עבורכם להגיע בדיוק לאנשים שצריכים את זה. וביננו, מי לא צריך את זה.

זה לא אמור לקחת יותר מדי זמן או להקשות עליכם, מרגע שהבנתם את רזי השיווק ונצמדתם לכל הכללים- תוכלו גם אתם בקלות ויעילות להעביר את המסר המהותי הזה ולתת להם את השינוי אליו הם שואפים. תוספים להעלאת האנרגיה, תוספים המאושרים על ידי רופאים, חומרים נוגדי חמצון ועוד. הלקוחות שיחפשו אתכם יודעים שהם רוצים להעלות את רמת האנרגיה שלהם- אבל כאן, יהיה עליכם לבדל את מוצריכם ממוצרים דומים שאגב לא פחות טובים.

איך עושים את זה? לבדל את עצמכם ולהרוויח לא מעט כסף

אז המוצרים טובים ואתם מקבלים את כל הכלים על מנת לשווק אותם, ולמכור, איך זה הופך למשתלם כל כך עבורכם?

כאן המנגנון העסקי החכם העומד מאחורי בי היפ נכנס לתמונה. החברה מעניקה לכם את כל הזמן שבעולם, את המקום, את שירותי המשרד וללא עלות נוספת. כל מה שיידרש מכם קשור בסובלנות והתמדה במטרה למנף את המוצר, למכור אותו נכון ולהגדיל הכנסה במהירות ויעילות.

אתם קובעים כמה זמן אתם עובדים, כמה זמן תשקיעו ובעיקר איזה תוכנית תתאים לשכר הייעודי אותו תקציבו לעצמכם. בסיכומו של דבר, ככל שתשפרו את הביצועים, תכירו את הסביבה הווירטואלית וכך גם את הלקוחות שלכם – כך ייטב הקשר איתם וכך תגדל גם תפוקת המכירות שלכם.

רוצים להגדיל את ההכנסה שלכם ולהגיד שלום למינוס בבנק? בי היפ מזמינים אתכם לבית החם והאוהב לייצר הכנסה שלא חלמתם עליה. באמצעות מיומנות מתאימה, תוכלו להשתפר וכך להתקדם ולהצליח בדיוק כפי שתכננתם. בקרו באתר הבית שלנו ובואו להתרשם ממגוון דוגמאות אישיות וכן המוני אנשים שכבר עשו את זה. לכל הפחות, כדאי לכם לבחון את האפשרות להצטרף לאינספור אנשים, שכבר רכשו מיומנות עסקית, קיבלו את הכלים להעביר מסרים נכונים, ופיתחו קריירה חדשה או מסופקים מהשלמת הכנסה. גם אתם יכולים להיות חלק מזה.

 

Back to top button