מומלצים

מהי השיטה שסוחפת מאות גברים בישראל להוריד את הכרס תוך 13 שבועות?

וכל זה מבלי להיות רעבים, לספור קלוריות ולנסות להסתמך על כוח הרצון שלנו בלבד. אתגר "אבא חטוב" שייחשף ב"חדשות 12" מחר, במוצ"ש הקרוב, מלמד גברים איך להימנע מסבל מיותר והרעבה עצמית בדרך להורדת הכרס.

 

צביקה עינב הוא אבא חטוב. אבל הוא היה ההיפך הגמור לפני שנתיים. כמאמן כושר ויועץ תזונה – עינב פרץ לראשונה כאשר הוריד את אברי גלעד בשידור חי באולפן הטלוויזיה לתרגיל הבטן "פלאנק" כחלק מאתגר בטן חברתי שעשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כשראה עינב את האייטם בשידור החוזר, הוא הפנים שהוא רחוק מאוד מלהיות חטוב. בגיל 29 עם משקל של 101 ק"ג, עינב הרגיש מבוגר ב-50 שנה מגילו האמיתי. הוא היה עייף במשך רוב שעות היום ומצא את עצמו נזקק לעוד ועוד קפה, בצקים, מתוקים וג'אנק פוד – רק כדי לעבור את היום.

צביקה עינב מספר שלמרות שהיה מאמן כושר מוסמך ובעל ידע רחב בתזונה, הוא לא הצליח להתגבר על החשק המופרז למתוקים ולבצקים והמשקל רק עלה ועלה. הוא באמת איבד שליטה.

עינב היה נער רזה וסיפר שהלחץ של חיי קריירה ומשפחה גרמו לו לעלות 6-5 ק"ג בכל שנה. אחרי כל סופ"ש הבטיח לעצמו שהפעם יצליח לפתור את הבעיה המעיקה הזו, אבל מהר מאוד היה נשבר וחוזר להרגליו הקודמים.

עינב מספר: "ניסיתי לספור קלוריות, לעשות ניקוי רעלים, לשתות שייקים, קניתי תוספי תזונה יקרים – כלום לא עזר. הגעתי למשקל שיא של 101 ק"ג והייתי אבא תשוש, חסר סבלנות, מתוסכל וכבד מאוד".

הרגע המכונן הגיע כאשר צביקה עינב קרא את מאות התגובות המכאיבות שכתבו לו "נשמות טובות" אחרי ההופעה בטלוויזיה, והוא הבין שהוא רחוק מאוד מה"אבא החטוב" שתמיד רצה להיות. הנתונים מראים שרק 1 מתוך 213 גברים מצליחים לעמוד במטרות הדיאטה שקבעו לעצמם.

צילומים: יפעת יוגב

צביקה עינב הרגיש שהוא חייב להוריד את הכרס ועכשיו, למרות כל התירוצים שסיפר לעצמו. והוא גם הבין מצוין את הבעיה: הוא ידע מה צריך לאכול וממה להימנע, אבל לא הצליח ליישם כלום לאורך זמן!

הצעד הראשון בדרך להורדת הכרס היה לחקור וללמוד מהטובים ביותר. עינב, מיואש מהשיטות הקונבנציונליות להרזייה, פנה לרופאים, חוקרים ומומחים להתמכרויות, סוכרים ופחמימות ולא פחות חשוב מכך: הוא הקדיש שנה למחקר בו ראיין עשרות גברים שהצליחו להוריד במשקל ולשמור על התוצאות כדי לגלות את המכנה המשותף.

לאט לאט, עינב פיתח מודל חדשני שנוגע בשורש בעיית ההשמנה: איזון הורמון הלפטין – הורמון השובע.

 

 

 

 

כשעינב יישם את המודל שפיתח, הוא ירד 32 ק"ג וחווה רמות אנרגיה שלא הכיר. הוא מספר שהשיטה מותאמת לראש הגברי: מעט חוקים, כללים ברורים, קלה ליישום והבנה.

וה"שוס" הוא שמכיוון שהמודל מתמקד סביב איזון הורמונים – הרעב והחשק למתוק הולכים ופוחתים וזהו למעשה הסוד שגורם למאות המשתתפים ב"אתגר אבא חטוב" לרדת במשקל ללא קושי.

צביקה עינב מסביר: "כל החיים שלי ירדתי על עצמי שאני לא מצליח לשלוט במה שאני מכניס לפה. היום אני מבין שבסך הכול הייתי לא מאוזן, וזו לא אשמתי."

השיטה מתמקדת באיזון חמישה הורמונים מרכזיים ובכך קוטעת תהליך הורמונלי הרסני ומשמין שנקרא "אפקט החסימה".

כאשר רמות האינסולין גבוהות על בסיס קבוע, נוצרת חסימה באיתות הורמון הלפטין (הורמון השובע). החסימה נוצרת במוח האחורי שאחראי על פעולות לא-נשלטות. תאי השומן אכן מפרישים מספיק לפטין כדי לאותת למוח להפסיק לאכול, אך החסימה לא מאפשרת לאיתות להיקלט. זו הסיבה שגברים רבים מרגישים שהם יכולים לאכול "חצי מקרר" או שהחשקים שלהם יוצאים משליטה.

בעזרת הכללים הפשוטים של "אתגר אבא חטוב", אפקט החסימה נפסק והצורך באכילה יורד משמעותית. כך בדיוק נעלמת באופן טבעי אכילת יתר, מתאזנים החשקים לבצקים ומתוקים והכרס יורדת במהירות.

מה נדרש מהגבר הממוצע כדי שהתהליך יצליח?

"קודם כל צריך החלטה פנימית ללכת על זה. אין כאן חצי עבודה. יש חוקים ברורים והכל בנוי הדרגתי ומאוד חכם. אם החלטת להוריד את הכרס זו השיטה שתביא אותך לשם מהר, בפשטות ובלי סבל.

רוב הגברים שונאים דיאטות ואוהבים שהכול פשוט וברור. כאן בדיוק "אתגר אבא חטוב" מגיע ופותר להם את הבעיה."

מהי אורכה של התכנית ומה עושים בה?

"התוכנית אורכת 13 שבועות ופועלת בשלושה מישורים: הפחתה דרסטית של החשק לבצק ומתוקים, הורדה של לפחות 10-8 ק"ג תוך שלושה חודשים ועלייה ברמות האנרגיה, בגלל שהגוף מנצל בצורה יעילה מאגרי שומן ומערכת העיכול נמנעת מהעומס של אוכל מיותר."

לבדיקתנו, ולהמלצת מעל 800 הגברים שעברו את התוכנית בחודשים האחרונים בלבד, מדובר בחידוש עולמי של ממש. המלצת המערכת היא להירשם בקישור המצורף ולהגיע להדרכה הקרובה של צביקה עינב. הדרך לבטן שטוחה ומוצקה כבר סלולה בפניכם.

 

http://lp.tzvikafit.co.il/leptindietweb2

 

 

2 תגובות

  1. חשוב לקרוא, האמת שלי על "אבא חטוב".
    נרשמתי לתוכנית של אבא חטוב (לצערי), אז או קיי מורידים סוכר ומורידים פחממות אמורים להתחיל לראות תוצאות, למרות שהקפדתי לעשות כל מה שהוא מבקש… ואז….
    פניתי אליו אישית וביקשתי לעשות איתו שיחה על בעיה אישית שהתעוררה אצלי, הבחור ענה ככה "מצטער, יש לי יותר מ 800 רשומים אני לא יכול לדבר בטלפון" וביקש שאכתוב לו, כשהתעקשתי הוא התעלם ולא הגיב.
    השיטה שלו זהה סרטונים אוטמטיים ואפליקציה, כשאתה מבקש ממנו 2 דק שיחה לא יותר הוא מתעלם ואומר שהוא לא מתכוון.
    חכו, כשכתבתי את זה בקבוצת הוואטצפ שאני צריך לשוחח עם צביקה אני רואה שהוא קרא את ההודעה אבל במשך יומיים לא מגיב, ואז באה התגובה… הוציא אותי מהקבוצה.
    השאיר לי הודעה בטענה שאני מכפיש בקבוצה (אשמח לראות מהבחור דבר כזה), ובעיקר שמי שמועניין לשוחח טלפונית זה מי שיכשל בתהליך, זה הניסיון של האיש.
    בושה וחרפה, איש שלא ראוי בעיני לשום במה אם זאת ההתייסות שלו ללקוחות שלו.
    אגב, הוא אחר כך לא הוציא רק אותי, אני יודע על לפחות אחד נוסף ולכו תדעו.
    בקיצור, אם אין קשר אישי כלשהו, חפשו דיאטה באינטרנט, גם ככה ממנו לא תקבלו יחס.
    תזהרו!!!

Back to top button