פוליטי / מדיני

השר דרעי: ערוץ 12 בקמפיין ארסי ומכוער נגד החרדים

יו״ר ש"ס, השר אריה דרעי, כתב לפני זמן קצר בחשבון הטוויטר: "ערוץ 12 בקמפיין ארסי ומכוער נגד החרדים, שנובע כנראה משיקולים פוליטיים. עיתונאי שטען שהחרדים הם ״חבורת מפגרים חומניסטייים״ שידר בערב שבת כתבה מסלפת ומסולפת על העדפת חרדים בכניסה לישראל. הערב תוקף הערוץ את מיזם משרד הפנים שמסייע ב- 700 מיליון שקלים לנזקקים וטוען שהותאם לחרדים. בושה."

עוד כתב השר דרעי: "העובדות: בוועדת החריגים אין העדפה לאף אוכלוסייה. חרדים רבים מגיעים מניו יורק, חילונים רבים מגיעים מפרנקפורט. ולגבי הסיוע למשפחות החלשות: מיליון בני אדם יזכו בקרוב לסיוע לרכישת מזון. חלק קטן מיועד למשפחות נזקקות חרדיות והלוואי שהיה יותר כסף לעוד אנשים. אבל העיקר להסית."

ארכיון. שר הפנים, אריה דרעי. צילום: לע"מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. אריה דרעי הוכיח את יושרו ואמינותו כאשר התנדב לשמש כערב לביצוע התחייבויותיו של נתניהו להסכמי הקואליציה עם כחול לבן. ברגע האמת הוא פשוט הפנה עורף למילותיו שלו!!! כשאדם חשוד בפלילים ועומד לפני שימוע כמוצא אחרון לפני העמדה לדין נותן את מילתו כעד ונאמן לקיום הסכם חתום פשוט אין לסמוך עליו. ואותו הדבר ביחס להצהרותיו בענין 700,000,000 (כן, שבע מאות מיליוני ש״ח) שהועברו למשרד הפנים לחלוקה על ידי כץ ונתניהו. למה למשרד הפנים? כי שם נמצא דרעי! איזה כלים יש לדרכי בכדי לבצע חלוקה על פי קריטריונים אובייקטיביים ובלתי תלויים? אין לו! למי יש? לביטוח הלאומי! למה ביטוח לאומי לא עוסק בסיוע לנזקקים? כי דרעי רוצה לשלוט על החלוקה וככל שזה נראה במהלך מבריק לפני בחירות, סכום כזה בהחלט יכול לעזור לו לסייע לתומכיו. שר פנים ללא בושה. ללא הדר וללא כבוד. הרב עובדיה יוסף לא פילל למחליף שכזה שנושא את שמו לשוא כחיזוק בעיני ההולכים אחריו כסומים בסמטא חשוכה. אולי הגיע הזמן שדרעי יתפנה מעבודתו הציבורית ויפרוש ללמוד את 10 הדיברות. עיסוק ארוך כל כך בהבלי החיים השכיח ממנו את עיקרי התורה. לא תגנוב! ואהבת לרעך כמוך! כבד את הזולת גם אם אינו מבני עמך וגם אם הינו גוי גמור! בקיצור רד ממרומי האולימפוס ותנסה להיות הם אדם!

Back to top button