פוליטי / מדיני

ח"כ הורוביץ: היה מקום להחלטה של בית הדין בהאג לפתוח בחקירה

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, אמר היום (שבת) כי היה מקום להחלטת בית הדין הבין לאומי בהאג לפתוח בחקירה כנגד ישראל. "היה מקום להחלטה של בית הדין בהאג לחקור, ישראל צריכה לשאול את עצמה מה היא עשתה כדי למנוע את זה", אמר בראיון בערוץ 13.

הדברים גררו תגובות נזעמות במערכת הפוליטית. מהליכוד נמסר: "ניצן הורוביץ מפקיר את חיילי צה״ל ששומרים עליו ועל כולנו. ההחלטה של בית הדין בהאג היא החלטה אנטישמית וראש הממשלה נתניהו ילחם נגדה בכל מקום בעולם כדי לבטלה. מרצ בראשות הורוביץ תהיה שותפה של בנט וגדעון שלא יכולים להקים ממשלה בלי יאיר לפיד כראש ממשלה. רק הליכוד יקים ממשלת ימין יציבה שתדאג לכל אזרחי ישראל ותילחם בהחלטה האנטישמית בהאג."

ממפלגת ' תקווה חדשה נמסר: "אמירה אומללה של ניצן הורביץ על חשבון חיילי צה״ל. שום קמפיין לא מצדיק תמיכה בהחלטה אנטישמית ומוטב שיתנצל עליה. מדינת ישראל בראשות גדעון סער תוביל מערכה מאוחדת כנגד ההחלטה ובעד חיילי צה״ל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממפלגת ימינה נמסר: "בעוד שבנט יוצא להגן על חיילי צה"ל בשדה הבינלאומי, הורוביץ פוגע בנו מבפנים. חיילי צה"ל הגיבורים עומדים על המשמר יום וליל כדי להגן על אזרחי ישראל, והורוביץ ביניהם. תחת מנהיגות בנט אף חייל צה"ל לא יירתע מלהגן על עמו וארצו בגלל האנטישמיות של האג והצביעות של השמאל שאיבד דרך".

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

Back to top button