מבזקים

רה"מ ברהט: אעביר מיליארד שקל כדי לחסל את הפשיעה בחברה הערבית

ראש הממשלה נתניהו ביקר היום (ראשון) ברהט, יחד עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ומפקדי המרחב: "באתי לראות את ההתקדמות העצומה בשטח בפעילות למיגור הפשיעה והאלימות בארץ בכלל ובחברה הערבית בפרט. היו כאן כמה מקרי פשע בימים האחרונים, כולם פוצחו מיד. ראיתי כאן אמצעים מדהימים – מודיעין, מצלמות ובעיקר כוח אדם נחוש. העברנו בממשלה 150 מיליון שקל לחברה הערבית כדי לתגבר את האכיפה. אני מתחייב להעביר עוד מיליארד שקל כדי לתת ביטחון אישי לכל אזרחי ישראל הערבים."

עוד אמר רה"מ: "אני אומר לאזרחי ישראל הערבים: תצביעו לליכוד. אנחנו הבאנו 9 תחנות משטרה, 20 מיליארד שקל לחברה הערבית, ואני הולך להביא עוד הרבה יותר. אל תבזבזו קולות על מפלגות באופוזיציה שלא עושות למענכם כלום. מגיע לכם לחיות ברהט ובכל ישוב בלי שאימהות יפחדו לשלוח את הילדים שלהן לרחוב, בלי הפחד של אלימות, של סחיטה, של פרוטקשן. אנחנו נהרוג את זה, חאלס!."

תגובה אחת

  1. מענין האם מישה בחברה הערבית מתכוון להצביע עבור נתניהו. זה יהיה ארוע מדהים. ראש ממשלה שבכל הזדמנות האשים את השמאל בשיתוף פעולה עם המפלגות הערביות. ראש הממשלה שהאשים את החברה הערבית וניסה למנוע ממנה זכויות אזרחיות מלאות רץ כמוכה אמוק בעדי לקושש גמה קולות שיעזרו לא להמלט מבית המשפט. לשקר ליהודים הוא כבר למד בלי למצמץ. את הערבים אף פעם לא ספר כמישהו שיש להתיחס לדעתו. יצביעו בעדו ולמחרת ירגישו את נחת זרועו. החברה הערבית צריכה למצוא בתוכה את האומץ הדרוש בכדי להגיד לראש הממשלה נתניהו״עד כאן״
    לא משתפים פעולה עם שקרן פתולוגי. מספיק!!!

Back to top button