משפטי/פלילי

"התקשרה מעל ל- 20,000 פעם": תושבת ר"ג מואשמת בהטרדה סדרתית לאורך שנים

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד תושבת רמת גן, בין היתר בגין הסגת גבול (ריבוי עבירות), פגיעה בפרטיות (ריבוי עבירות), הפרת צו בית משפט הנועד להגן על אדם (ריבוי עבירות), הטרדה באמצעות מתקן בזק (ריבוי עבירות). זאת לאחר שהחל משנת 2015 הנאשמת החלה להטריד את אילן ברדה, כיוון שדחה את חיזוריה.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד מעיין שיוביץ, בשנת 2015, פגשה הנאשמת את המתלונן במכון הכושר, הנאשמת החלה לחזר אחר המתלונן, אשר דחה את חיזוריה. משראתה הנאשמת כי המתלונן אינו נענה לחיזוריה, החלה להטרידו בין היתר, החלה הנאשמת לעקוב אחר המתלונן, להתרות בנשים אחרות שלא ישוחחו עימו, לעמוד מחוץ לביתו ולצעוק כי היא אוהבת אותו ומבקשת להתחתן איתו, להיכנס לחצר ביתו ובחלק מהמקרים גם לביתו ללא הזמנה.

בנוסף, נהגה הנאשמת ללכת אחר המתלונן, להופיע במפגשים עם חבריו ובני משפחתו, להתקשר אליו אינספור פעמים בכל שעות היממה, להטריד את בת זוגו ולפרסם תמונות שלו בעמוד הפייסבוק שלה עם כיתוב כי הם עתידים להתחתן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל אותה העת, שב והבהיר המתלונן לנאשמת כי אינו מעוניין בחיזוריה וביקש כי תניח לו לנפשו. בנוסף, בהתאם לבקשת המתלונן בית המשפט הוציא מספר צווים למניעת הטרדה מאיימת, אולם הנאשמת שבה והפרה את הצווים. באחד מהמקרים למרות קיומו של צו הגנה, האוסר על הנאשמת להתקרב למתלונן, ארבה לו הנאשמת מחוץ לביתו, כאשר הבחינה שהמתלונן נכנס לרכבו החליטה לעקוב אחריו ברכבה, תוך שהיא עוקפת כלי רכב בצורה מסוכנת ומסכנת חיי אדם. המתלונן עצר את רכבו בצד הכביש והזעיק את המשטרה שעצרה את הנאשמת.

במקרה אחר, הפרה הנאשמת צו הגנה, האוסר עליה לצור קשר עם המתלונן, כאשר בין החודשים אוגוסט 2020 ועד לפברואר 2021 התקשרה למתלונן מעל ל 20,000 פעם ושלחה לו מעל 100 מסרונים.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד שיוביץ: "לא ניתן להקל ראש בסיכון המוחשי הנשקף למתלונן, עת המשיבה מעידה על עצמה כמי שלא נותר לה מה להפסיד ובכוונתה להתחתן עם המתלונן או לשבת בכלא. זאת כמובן לצד בוחן המציאות הלקוי של המשיבה כאמור."

צילום: freepik

Back to top button