מבזקים

הציונות הדתית: לפיד קרע את המסכה מעל הבלוף של ממשלה עם ׳רוב ימני׳

הציונות הדתית בתגובה להצהרות יאיר לפיד בעיתון ״הארץ״ לקראת הקמת ממשלה עם סער ובנט וביניהן – וטו להסדרת ההתיישבות הצעירה, וטו לתיקון מערכת המשפט, וטו לשמירת הזהות היהודית של מדינת ישראל: ״לפיד קרע הערב את המסכה מעל הבלוף של ממשלה עם ׳רוב ימני׳. סער ובנט מוכנים להקים ממשלה עם לפיד, לוותר על היכולת להקים ממשלת ימין אמיתית- רק בגלל מאווים אישיים.
בכך להפקיר את ההתיישבות כולה, את זהותה היהודית של מדינת ישראל והיכולת לעשות תיקונים היסטוריים במערכת המשפט החולה. היום ברור לכולם. רק הצבעה לציונות הדתית תבטיח שאף קול מימין לא יקים ממשלת שיתוק עם השמאל ושתקום פה 100% ממשלת ימין שתשמור על הערכים העם והארץ״.

תגובה אחת

  1. מי שמפלס את העם ומי שחושב שרק הוא צודק מרכז את כל כוחו להקים ממשלת ימין שמשמעותה האמיתית ניטרול והוצאה אל מחוץ לגדר של כ 50% מאזרחי מדינת ישראל. זו לא ממשלה שיכולה להוביל את עם ישראל. זו קריאה לפילוג במסווה של ציונות. זו קריאה לאנוס 50% מאזרחי המדינה לקבל החלטות קיצוניות שמובלות על ידי מפלגות שבינן לבין ציונות אמיתית המרחק רב כמו מזרח ומערב. ממשלה שמשלמת אתנן לקבוצות מיעוט חרדיות שעושות כל מאמץ אפשרי לחדור עמוק יותר לכיסי אזרחי המדינה ולשדוד אותם. וכל זה מבלי להכיר במדינה, בחוקיה, בדגלה ובהימנון שלה. לא תישא שם אלוהיך לשוא!!! קיים את 10 הדיברות. תפרנס את עצמך ואת משפחתך ואז תהיה לך זכות אמיתית לקחת חלק בהנהגת המדינה. בלי קיום מצוות בסיסיות אלו תחשב לגזלן ושודד חסר ערכים וחסר תרבות. כיפה על הראש לא תכסה את ערוותך. וכשיבוא יומך ותתי ב לתת דין וחשבון לבורא עולם תאלם דום לא מחמת כבוד המקום אלא פשוט בגלל הבושה על מעשיך או יותר נכון לומר חוסר מעשיך ואפסותו בעולם הזה. ואין לכך סליחה ומחילה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא.

Back to top button