חדשות הארץ

מנהלי בני עקיבא במסע מנהלים להקניית כלים להתמודדות עם אתגרי השעה

מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא מוציא השבוע את עשרות המנהלות והמנהלים שלו מהאולפנות ומהישיבות למסע בשם "הופכים משבר לאתגר". שיאו של המסע הוא מפגש של המנהלים עם דמויות בכירות במשק, בפרט מעולם הרפואה, כמו יו"ר קופת חולים מאוחדת ומנכ"ל משרד רוה"מ לשעבר, אייל גבאי, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב, מבקר המדינה מתניהו אנגלמן, מנכלי"ת העיתון גלובוס אלונה בר און ורבים נוספים. המנהלים הכינו את עצמם למפגש במטרה לקבל כלים מהמנהלים המנוסים להתמודדות עם משבר הקורונה ולהשליך את הלקחים על מערכת החינוך, אותה הם מנהלים. כל 3-4 עד מנהלים יפגשו עם מנהל אחר במטרה ליצור אח"כ סל של כלים רשתי, שיסייע לכלל המנהלים בהמשך עבודתם.

המנהלים עוזבים ליומיים שלמים את בני משפחותיהם ואת מוסדות החינוך ויורדים לעין גדי הרחוקה, במטרה אחת ברורה: ללמוד איך להיות מנהלים טובים יותר עבור אלפי תלמידי מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא. לאחר המפגש עם המנהלים הבכירים, ייערך עיבוד מקצועי וקבוצתי שלו וכל עמית יספר לחבריו מה הוא לקח מהמפגש וכך יעשיר את עמיתיו שנכחו באחד המפגשים האחרים. זאת מלבד פעילויות מגוונות אחרות לגיבוש ולמידה שיהיו במהלך המסע.

סמנכ"ל הכספים של הרשת שוקי סט סיפר על ההכנה המסע: "מן הסתם קיומו של המסע הוטל בספק בשל מגבלות הקורונה. אנחנו מאושרים שאחרי מאמצים רבים מצד גורמים שונים ברשת ומחוצה לה, המסע קרם עור וגידים ובפרט המפגש עם המנהלים הבכירים במשק שאנו בטוחים שיעניק כלים חשובים למנהלים שלנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button