חדשות הארץ

משתתפי תכנית המנהיגות של משרד האוצר התארחו באופקים

עשרות חברי תכנית המנהיגות של משרד האוצר התארחו אתמול (ראשון) באופקים. הצעירים נפגשו עם ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, ושוחחו עמו על הפיתוח הכלכלי של העיר, ההזדמנויות והאתגרים העומדים בפני העיר. בנוסף, קיבלו המשתתפים מאנשי תנועת אור סקירה אודות מיזם עיר שווה ותפיסת המיקוד התעסוקתי באשכולות התמחות (קלאסטרים), בדגש על אגרוטק באופקים. לסיום נפגשו הצעירים עם נציג גרעין החיילים והצעירים באופקים, אשר סיפר על ההחלטה לעבור לאופקים תוך כדי השירות, על הפוטנציאל, ההגשמה ואתגרי היום-יום.

צילום: דוברות עיריית אופקים
צילום: דוברות עיריית אופקים

"אני בטוח שהמשתתפים, אשר מופקדים על תקציבי עתק, הבינו כי חיזוק אופקים ושגשוגה הם תנאי משמעותי להפיכת הנגב למרחב חיים מבוקש", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "לפעמים תקציבים לפיתוח יכולים 'להיתקע' בגלל בירוקרטיה, ואני שמח שגם דור המנהיגות הבא של האוצר סבורים כי יש לעשות הכל כדי להקל על תהליכי צמיחה שיסייעו לעיר להתרומם לגבהים חדשים".

צילום: דוברות עיריית אופקים
צילום: דוברות עיריית אופקים

"זכינו לקחת חלק בסיור הצעירים המובילים של משרד האוצר", הוסיף מייסד ומנכ"ל תנועת אור, רוני פלמר. "נפגשנו בנקודות הכרעה מרכזיות, שיתפנו בחזון המרכזים החדשים של ישראל בנגב והוכחנו שאפשר לעשות דברים גדולים בשותפות עם הממשלה, הרשויות, והמגזר העסקי והחברתי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות עיריית אופקים
צילום: דוברות עיריית אופקים

Back to top button