חדשות הארץמבזקים

"בן 15 נרצח ביריות. מדינה שמפקירה כך את ילדיה היא מדינה פושעת"

חברי כנסת מהרשימה המשותפת הגיבו לפני זמן קצר לרצח הנער מוחמד עדס בן ה-15 ולפציעתו באורח קשה של ילד בן 12 הערב (שלישי) באירוע הירי שאירע בג'לג'וליה.

ח״כ עאידה תומא-סלימאן כתבה בעמוד הטוויטר שלה: "הלב נשבר מכאב. בן 15 נורה מספר פעמים למוות בג׳לג׳וליה הערב. עוד ילד בן 12 במצב קשה. הדם על ידי העבריינים אבל האשמה היא גם על ממשלת ישראל והמשטרה שמפקירות את ילדינו."

ח"כ עופר כסיף: "‏מוחמד עדס, רק בן 15, נרצח היום ביריות. ילד בן 12 נורה גם הוא ומצוי בסכנת חיים. מדינה שמפקירה כך את ילדיה היא מדינה פושעת. כולם יודעים איפה הנשק, כולם יודעים מי הם ארגוני הפשע – המשטרה פשוט בוחרת שלא להגן על אזרחים ערבים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה:״שני ילדים בני 12 ו-15 נורו הערב בג׳לג׳וליה. אין מילים לתאר את גודל הזוועה והאובדן הכבד. זהו אחד משלושה אירועי ירי באזרחים ערבים הערב, אחד מהם הסתיים במוות. הפושעים הנתעבים הם אלה שלחצו על ההדק, אבל מדיניות ההזנחה הנפשעת של הממשלה אשמה לא פחות.״

ח״כ היבא יזבק: ״מוחמד עדס, בן 15 שנרצח היום בג׳לג׳וליה, ומוסטפה חאמד, בן 12 שנפצע קשה מירי, שניהם קורבנות של הזנחה פושעת של נתניהו וממשלתו. נתניהו הוא האחראי לפשיעה ולהזנחת תופעת הנשק הבלתי חוקי בחברה הערבית. נמשיך להיאבק נגד הפשיעה ונגד מי שמאפשרים אותה!"

‏מוחמד עדס שנרצח בג'לג'וליה

תגובה אחת

  1. מי שאשם אלה חברי הכנסת הערבים ששכחו והזניחו את הבוחרים שלהם ודאגו רק לערבים בעזה.

Back to top button