חדשות הארץמבזקים

השר אוחנה: "כל העבריינים שביצעו פעולות קשות- נתפסו"

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה נפגש בתחילת השבוע עם שי חג'ג' יו"ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים. חג'ג', מוביל יחד עם ראשי המועצות האזוריות בכל הארץ את הדרישה למגר את הפשיעה ולסגור את הפרצות בקו התפר.

במפגש, עדכן השר כי העבריינים שביצעו עבירות חמורות בשבועות האחרונים נתפסו וכי הם יועמדו לדין. "מיד כשנכנסתי לתפקידי הצבתי את נושא הפשיעה כיעד. בכל האירועים הקשים שאירעו כאן החל מהשוד של הרכב עם המצ'טה, שאח"כ השתמשו ברכב כדי לבצע שוד בתחנת דלק, כמובן מעשה הנבלה הנפשע בילדה בת העשר, נתפסו. ואנחנו מבצעים פעולות רבות על מנת למגר את התופעה." אמר השר אוחנה. "המגזר הכפרי והחקלאי יקר לנו מאוד. לא בכדי מיניתי את רב ניצב יעקב שבתאי למפכ"ל המשטרה. איש שיש לו רקע עשיר מאוד במשטרה ובמג"ב, מכיר את המרחב הכפרי. מיניתי לדרום את מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר, איש הדרום, אדם שמכיר היטב את האתגרים וגם את היכולות של המשטרה, ואנחנו נעצים אותם."

בנושא קו התפר אמר השר אוחנה: "אחת הפגישות הראשונות שלי היו עם שר הביטחון, כיווון שמשרד הביטחון אחראים על הגדר, מתחזקים את הגדר ומממנים אותה. אנחנו רואים אלפי כניסות מדי יום, כניסות לא חוקיות, בדר"כ אלה אנשים שבאים לעבוד אבל בחלק מהמקרים אלה אנשים שמבצעים גם עבירות פליליות. לצערי, לא נעניתי ע"י שר הביטחון ואנחנו לא רואים השקעה, שיקום, בנייה של גדר הביטחון. אנחנו מתגברים את כוחות המשטרה כדי שיוכלו לתת מענה לאותם עבריינים פליליים ואני אמשיך לדחוף בתחום הזה. אני מקווה ששר הביטחון הבא יישמע לקריאה הזו. זו קריאה ציבורית צודקת ורחבה מאוד, לא רק מטעם המשרד לביטחון פנים, אלא גם מטעם הציבור הכללי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי חג'ג' הודה לשר אוחנה ואמר "אני שמח לשמוע שהפעולות של משטרת ישראל ומג"ב הביאו לתפיסת העבריינים, ומאוד מקווה שבעתיד הקרוב נראה את התוצאות בשטח ושתחושת הביטחון האישי תחזור לכל אזרחי המדינה."

בנוסף, חג'ג' נפגש ביום חמישי עם מפקד מג"ב הנכנס ניצב אמיר כהן, לפגישת עבודה ראשונה ולדון בנושא התערערות הביטחון האישי במרחב הכפרי.

מפקד מג"ב עדכן כי בימים אלה יצאו במבצע "דרך בטוחה", מבצע ממוקד במרחב הכפרי.

בפגישה השתתפו נצ"מ ניסים סער, רפ"ק מידד לביא, מנכ"ל מרכז השלטון האזורי איציק אשכנזי, רכז הביטחון במרכז השלטון האזורי, אלון ביטון, עמית יפרח מזכ"ל תנועת המושבים.

לדברי חג'ג' "זו הייתה פגישת עבודה ראשונה עם מפקד מג"ב הנכנס, וללא ספק הוא וצוותו נחושים לטפל בבעיה ולעשות הכול כדי לפתור אותה. אנו מכירים את היכולות הגבוהות של מג״ב ואני רואה חשיבות גדולה בנוכחות של מג״ב במרחב הכפרי."

צילום: דוברות מרכז השלטון האזורי
צילום: דוברות מרכז השלטון האזורי

Back to top button