חדשות הארץ

תחנת כיבוי חדשה למועצה אזורית תמר, "יישר כוח על עמלכם ופועלכם"

תחנת כיבוי חדשה במועצה אזורית תמר: רב טפסר דדי שמחי מלווה במפקד מחוז דרום טפסר שמוליק פרידמן ומפקד תחנת דימונה טפסר משנה גרשון כלימי ערכו היום (רביעי) סיור לבחינת הכשירות המבצעית של מערך הכיבוי במרחב דימונה. בין הנושאים שעלו במהלך הביקור, פגישה עם ראש מועצת תמר ובמרכזה נקבעו אבני דרך לבניית תחנה חדשה, פגישה עם ראש עיריית ערד, סיור בערד להכרת מוקדי סיכון והתפתחות הבנייה בעיר כחלק מהתמודדות לוחמי האש במבנים 'רבי קומות', נוסף על כך נערך סיור בזירת אירוע 'שריפת הדירה בבניין' שאירע בסוף השבוע (06.03.21) האחרון בו 'לוחמי האש' חילצו מספר נפגעים מהבניין ומתנדבי תחנת ערד היו חלק מרכזי באירוע זה. במהלך יום זה ערך הנציב ביקור גם בתחנות המרחב שביניהם תחנת תמר, תחנת ערד ותחנת הזנקה של יחידת המתנדבים ביישוב כסייפה ונוסף על כך חולקו תעודות הצטיינות למתנדבים בתחנת ערד וביחידת מתנדבים כסייפה על פועלם במהלך השגרה ובחירום. 

צילום: דוברות כבאות והצלה

רב טפסר דדי שמחי מסר: "כבוד הוא לי לבקר בתחנה של יחידת מתנדבים כסייפה, מבין כ- 70 יחידות מתנדבים הקיימות במערך 'כבאות והצלה לישראל' היחידה של כסייפה ללא ספק אחת מהמובילות שבהן. בתקופה שהיחידה קיימת היא השתתפה במספר רב של אירועים גדולים והוכיחה את עצמה ועל כך יישר כוח על עמלכם ופועלכם".

צילום: דוברות כבאות והצלה

הנציב אף הדגיש את הצורך בחיזוק שיתוף הפעולה עם המגזר הבדואי, בעיקר בתחום ההסברה בכדי למנוע אסונות והוסיף כי יש להמשיך ולחזק את שיתוף הפעולה עם מועצת היישוב כסייפה בכדי לשדרג את היחידה ולהעצימה ע"י קורס נוסף של מתנדבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות כבאות והצלה
צילום: דוברות כבאות והצלה

Back to top button