חדשות הארץ

בני ברק: רגלו של ילד נלכדה בגלגל אופניים – וחולצה בשלום ע"י כונני ידידים

רגלו של ילד נלכדה היום (חמישי) בגלגל האופניים מבלי יכולת להיחלץ, ברחוב מרים הנביאה בבני ברק.

לייזי שטרן, סמנכ"ל ידידים, אלי בן שבת ויוסף טויל, כונני סניף בני ברק, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. בעבודת צוות זהירה, תוך שימוש בכלים ייעודיים, הם חילצו את הרגל הלכודה מבלי לגרום לה לפגיעה. מאחר ובעקבות החילוץ האופניים נדרשו תיקון, לקח המתנדב אלי את הילד לביתו ברכב, בעוד לייזי שטרן מעניק סכום כסף לילד שהאופניים היו שייכות לו, לצורך התיקון.

לייזי מספר: "מיד ברגע שקיבלתי את הקריאה נסעתי והגעתי במהירות למקום. הרגל של הילד הייתה תקועה באופן חזק מאוד באופניים דבר שגרם לו לכאב. הוצאתי את הכלים שברשותי ויחד עם אלי ויוסף ניסינו לשחרר את הרגל בלא גרימת נזק לאופניים. אך לאחר שראינו שזה לוקח זמן בעוד רגלו של הילד לחוצה, החלטנו לחתוך את שרשרת האופניים על מנת להוריד לחץ ולאחר מכן הצלחנו לשחרר את רגלו של הילד בשלום. ביררנו עם הילד והתברר שהוא גר מעט בריחוק מהמקום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר לייזי: "אצלי הרכב היה עמוס בסחורה אז ביקשתי מאלי שייקח את הילד הביתה ואכן הוא לקח אותו לביתו בשמחה. כשבאתי להיכנס חזרה לרכב ניגש אליי ילד בוכה ואמר לי שהאופניים הם שלו ולמשפחתו אין כסף לתקן את האופניים. הוצאתי סכום כסף ונתתי לילד על מנת שיוכל לתקן את אופניו. אני שמח מאוד שהצלחנו לחלץ את הילד ולהעלות חיוך על פניהם של שני הילדים".

צילום: ידידים

Back to top button