חדשות הארץ

משה בר סימן טוב: "מערכת הבריאות הישראלית היא הכי טובה במערב"

במסגרת כנס המנהלים של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא שהתקיים היום (חמישי) במלון עין גדי הגיע להרצאה מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב על "ניהול בתנאי אי ודאות" ושיתף מהחוויות שלו בתפקיד. בר סימן טוב שיבח את מערכת הבריאות הישראלית לאור מבצע החיסונים ומשבר הקורונה והדגיש- "לפי דירוג בלומברג מערכת הבריאות שלנו בחמישייה הטובה בעולם, לישראל מערכת הבריאות הטובה במערב". בר סימן טוב התייחס גם למערכת החינוך בעקבות משבר הקורונה ואמר "בדומה למערכת הבריאות, אני מקווה שגם מערכת החינוך תעשה קפיצה של 10 קדימה בטכנולוגיה וחדשנות".

בר סימן טוב התייחס גם לתופעת יורם לס: "המגפה הוכיחה שגם רופאים יכולים להיות אידיוטים." על מבצע החיסונים אמר בר סימן טוב- "הmRNA היא טכנולוגיה מדהימה נכון לה עוד עתיד, היא תעזור למצוא תרופות לסרטן ולמחלות נוספות". שיתף על עתידו המקצועי- "אני עדיין בתקופת צינון, יש כל מיני אופציות, אך פניי לשוק הפרטי".

מנכ"ל ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט סיכם את המפגש: "היה לנו לעונג לארח את משה בר סימן טוב בכנס המנהלים של הרשת. משה בר סימן טוב הוא איש מקצועי מהשורה הראשונה שיש למדינת ישראל ואף זכיתי להתרשם כך באופן אישי בכינוס חירום אצל ראש הממשלה בו השתתפתי בתחילת משבר הקורונה. נמשיך להביא למנהלי הרשת מגוון כלים מאנשי המקצוע מהשורה הראשונה במשק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

Back to top button