פוליטי / מדיני

מרצ ליועמ״ש: בדוק את קמפיין הבחירות של הליכוד בחשד לעבירה על חוק הבחירות

במכתב שנשלח מהיועץ המשפטי של מפלגת מרצ, עו״ד אורי הברמן, ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, נכתב כי "על פי חוק הבחירות לא יעשה שימוש במשאבי המדינה ומוסדותיה לצרכי בחירות ובקמפיין ״חוזרים לחיים״ נעשה שימוש בנכס של משרד הבריאות עליו המשרד עמל תוך שימוש במשאבי המשרד וכן הוציא כספים להפצתו הנרחבת."

כמו כן העלה היועמ״ש של מרצ את החשד לתיאום בין ראש הממשלה לשר הבריאות שמגיעים מאותה מפלגה ונחשבים מקורבים לקידום והפצת הקמפיין ואז כבר לא מדבר רק בעבירת בחירות.

יו״ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, אמר: ״נתניהו הליכוד רומסים ברגל גסה את החוק ולא בפעם הראשונה. החוק מבחינתו הוא רק המלצה, כפי שנוכחנו לא אחת. וזו לא הפעם הראשונה שהוא עושה שימוש במאבקים ציבוריים לצרכיו האישיים. לתפיסתו המדינה זה הוא והוא זה המדינה. מרצ מזכירה לו ולציבור שהיא לא תאפשר לו להתנהל כעל העולה על רוחו ולצפצף על החוק לא בבחירות ולא בכל תחום פעילות אחר שלו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן

תגובה אחת

  1. מרץ שרץ לחוצה כי עלולה לא לעבור את אחוז החסימה לכן מפרסמת כל מיני חוקים הזויים ומטומטמים כדי לפגוע בליכוד שתרם רבות למצב הטוב שנמצאת ישראל מכל הבחינות בהשוואה למדינות העולם לכן אני מצפה מהמפלגה האנטי יהודית הזאת להתבייש וליסתום את הפה המלוכלך!!!

Back to top button