מומלצים

"היועצים העסקיים בישראל לוקים בצד השיווקי"

ארז קינן הוא המנוע השיווקי שמתחת לתחום הייעוץ העסקי בישראל. לרגל פתיחת השוק העסקי מחדש יש לו כמה תובנות עבורנו

 

ארז קינן ניצח על תזמורות, הפיק מוזיקלית אמנים רבים וירד מהבמה כדי לנצח על עולם השיווק הישראלי. קינן עושה זאת באמצעות עבודה יומית מול עשרות יועצים עסקיים שמשפיעים על החיים של אלפי עסקים בישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ארז קינן למד בבית ספר רימון והיה שחקן-נגן בתיאטראות באר שבע והבימה, הקים והפיק מופע קרקס ותרם להתפתחות התחום בארץ . הרכב דאנס מוסיקלי שהפיק הוחתם בארה"ב ותפס את צמרת מצעדי המוסיקה בתורכיה ויוון. הוא אף ניהל מוזיקלית את טקס פתיחת ה"מכביה", חניכת גשר המיתרים וחגיגות 60 שנה ל"בנייני האומה". הוא הפיק מוזיקלית באירועים ציבוריים, פרטיים ועסקיים בין היתר לצד ריטה, שירי מיימון, דוד ברוזה, דוד דא'ור, אברם טל ורבים אחרים, מוסיקה לאירועים בהם השתתפו. לפני עשור פצח בקריירה בתחום השיווק הדיגיטלי.

 

ארז קינן. (צלמת: עדי כהן)

 

ארז בנה מודל שהוא מעטפת שיווקית מלאה ותכנון אסטרטגיה שיווקית דיגיטאלית ליועצים, מאמנים ומטפלים. באחרונה, יצר קינן את הכלי השיווקי החדש – "פרימיום ווידאו סיילס לטר"  – PREMIUM VSL

שזו הדרכת וידאו בה נכללת מצגת מהפכנית המדמה הרצאה. אצלו הכל מתרכז סביב הגשת הצעה שיווקית חדשה לחלוטין ממה שהתרגלנו לקבל.

"אני נכנס לביצוע העבודה השיווקית לציד הלקוח,  מפעיל עבורם את המהלך. אנחנו בונים סיסטם אחד-משפך שיווק מרכזי בעסק, מטפלים בתהליך האוטומציה של קליטת הלידים, ניהולם, הפעלת  crm  מסודר והמרת המתעניינים ללקוחות.  התשתית הדיגיטלית יוצרת זרימת לקוחות קבועה לאורך טווח ארוך. נבנה מערכת לסגירת פגישות ומשם מתקדמים לפגישת מכירה בשיטת "הצעד הראשון."

ארז קינן דואג גם למימון העלות של העסקתו והפעלת כל הצוות התומך.  בעולם בו כלי המשחק השיווקיים נמצאים ברשת האינטרנט, יש חשיבות לפיתוח תכנים וסרטונים שיעמדו בקריטריונים ובתנאי הרגולציה ההולכת ומתקשחת של הגורמים הללו.

Back to top button