מבזקיםצבא וביטחון

תא"ל אליעזר טולדנו ותא"ל רסאן עליאן הועלו לדרגת אלוף

בטקס חגיגי שנערך היום (ראשון) בבית בן גוריון, במחנה "רבין" (הקריה), בתל-אביב הועלו לדרגת אלוף תא"ל אליעזר טולדנו ותא"ל רסאן עליאן.

הטקס נערך במעמד שר הביטחון, מר בני גנץ, הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, ובנוכחות חברי פורום מטכ"ל ומשפחות מקבלי הדרגות.

שר הביטחון, בני גנץ אמר בטקס כי "אין בטוח וגאה ממני היום להעניק את הדרגות לשני קצינים שאני מכיר כמח"טים יצירתיים, נועזים וערכיים. אני בטוח שהמעבר שלכם לעיסוק בקומה האסטרטגית של צה"ל, להיות חברים במטכ"ל, יהיה כוח עזר מצוין לבניית כוח הפיקוד הבכיר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גנץ ביקש להודות לאלוף הרצי הלוי על העשייה המבצעית בפיקוד הדרום, ואמר כי הוא בטוח שיביא את הניסיון המבצעי המגוון שלו לתפקיד סגן הרמטכ"ל. לאלוף כמיל אבו רוקון הודה גנץ על שירות ארוך שנים, שבו הפגין יכולת התמודדות עם אתגרים אזרחיים וביטחוניים מורכבים, תוך סיוע משמעותי לשמירה על היציבות ביחד עם צה"ל והדרג המדיני.

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי אמר כי "הטקס הזה הוא סיפורה של מדינת ישראל, מרגש היה לשמוע את סיפוריהן של שתי משפחותיכם, זה מופלא בעיני ויותר מזה, אני שמח ששניכם מצטרפים לפורום המטה הכללי. אני סומך עליכם ועל הניסיון שכל אחד מכם מביא עימו לשולחן".

לאלוף אליעזר טולדנו אמר הרמטכ"ל: "אליעזר, אתה קצין מוכשר שעשה את כל התפקידים בהצטיינות. היית שותף בכיר בהצלחות בפיקוד הדרום בשנים האחרונות, מפקד אוגדה שנמצא בתפר בין האסטרטגי לטקטי, תורם, משנה ומעצב את העשייה בדרום בהיבט האסטרטגי לצד ההיבט הטקטי".

לאלוף רסאן עליאן אמר כוכבי: "רסאן, עשייתך תמיד מקצועית, עניינית וצנועה, במנהיגות אמיתית שרוצים ללכת אחריה. אני בטוח בהצלחתך, בוודאי עם הנסיון שצברת בשנים האחרונות בפיקוד המרכז ובמתפ״ש."

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button