פוליטי / מדיני

מפלגת העבודה תזכה לתמיכה של תנועת ליגלייז ומפלגת עלה ירוק בבחירות

מפלגת העבודה חתמה לפני זמן קצר (שלישי) על מסמך ליגלייז 21 ותזכה לתמיכה של תנועת ליגלייז ומפלגת עלה ירוק בבחירות הקרובות. "החוק הופך מיליון אזרחים נורמטיביים לעבריינים. עישון קנאביס בשעות הפנאי הוא לא פשע ואין סיבה שיהיה פלילי". יו"ר העבודה ח״כ מרב מיכאלי וחכ"ל, רם שפע, חתמו על הסכם ליגלייז21. על פי ההסכם, מפלגת העבודה מתחייבת לפעול לקידום חקיקה לאי הפללת צרכני קנאביס ומחיקת הרישומים הפליליים בתוך שלושה חודשים, וכן לגליזציה מלאה והסדרת שוק הקנאביס לכל בגיר בישראל בתוך שנה.

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי אמרה: "הגיע הזמן שהמדינה תכיר בכל החולות והחולים שזקוקים לקנאביס בשל מצבם הרפואי ושנפגעו קשות מהרפורמה בתחום שנכשלה במבחן המציאות. מה שדרוש זה פתרון אמיתי ומקיף עבורם וכן עבור המוני ישראליות וישראלים צרכני קנאביס שמחכים נואשות להסדרת השוק בישראל. המצב שבו רבים ורבות מוגדרים על פי החוק כ"פושעים" שמופללים, אף על פי שמדובר באנשים מבוגרים שכל פשעם היה שצרכו קנאביס תוך מודעות ובאחריות, הוא מצב אבסורדי שחייב להשתנות".

צילום: ליגלייז 21

חכ"ל רם שפע אמר: "כבר שנים שאני עוסק ומקדם את הלגליזציה מתוך אמונה כי מדובר בצעד הכרחי עבור החברה הישראלית. בכנסת האחרונה הובלתי את החקיקה בתחום והגענו להישגים משמעותיים שבראשם דו"ח הועדה הבין משרדית המציג לראשונה עמדה ממשלתית תומכת לגליזציה. בכנסת הקרובה, יחד עם מרב ושותפים נוספים, נשלים את תהליך הלגליזציה בישראל ונהפוך את התחום הפרוץ הזה לתחום המתנהל בצורה אחראית ומבוקרת, ונביא בשורה אדירה למאות אלפי אזרחים ואזרחיות שמחכים למהפכה הזאת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ליגלייז 21

אופיר שיקרקה מוביל תנועת ליגלייז ועו"ד חץ-דוד, מנכ"ל עלה ירוק לשעבר אמר: "אנו מברכים את יו"ר העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, שהתחייבה וחתמה על ההסכם בשמה ובשם המפלגה ביחד עם חכ"ל רם שפע. בשם קמפיין הסכם ליגלייז 21 וכל שותפות הקמפיין ובפרט מפלגת עלה ירוק אנו קוראים לשקול בחיוב להצביע להם, ומכניסים את מפלגת העבודה היום לרשימת המומלצים שלנו. אנחנו קוראים לכל צרכני הקנאביס בישראל ותומכי הלגליזציה באשר הם להצביע רק למפלגות שחתמו על הסכם ליגלייז21".

צילום: ליגלייז 21

Back to top button