פוליטי / מדיני

השר אדלשטיין: החלטת בג"ץ אתמול חסרת אחריות

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין נכח היום (חמישי) באירוע הצדעה שיזם מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב פרופ' רוני גמזו למנכ"לי קופות החולים ומד"א על מאמציהם במבצע החיסונים של ישראל.

השר אמר: "אני זוכר איך יחד עם ראש הממשלה נפגשנו איתכם במשל"ט ולחצנו: לכמה חיסונים תוכלו להגיע ביום? התשובה הייתה: 60,000. לקח שבועיים להגיע לכמעט רבע מיליון חיסונים ביום. זאת העוצמה שלכם. מצד אחד לבוא בצניעות ומצד שני כשמגיעים לשטח לפרוס את זה במלוא העוצמה."

שר הבריאות אדלשטיין. צילום: ללא קרדיט

השר הוסיף: "מעולם לא היו רבים כל כך חווים כל כך הרבה למעטים כל כך. גייסתם את מיטב הכוחות. עברנו חמישה מיליון מתחסנים ועל כך מגיעה גם מילה טובה לאזרחי ישראל. כל אחד שעכשיו יושב בבית קפה, מתאמן בחדר כושר, משפחה שהולכת לקניון, או אוהדים שמתכוננים לדרבי. כל הדברים האלו הם בזכות אותם רופאות ורופאים, אחיות ואחים, פרמדיקים ופרמדיקיות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר :"עם כל הזהירות שלי אני מתחיל להאמין שזה בלתי הפיך. בעבר, כדי להגיע לנתונים כאלו, היינו צריכים סגר מהודק. ועכשיו הכל פתוח וכל המדדים יורדים. אני מתחיל להאמין שהאירועים הקשים מאחורינו. אבל אליה וקוץ בה. אנחנו מול אויב מאוד רציני ולא כדאי לתת יד לתחושה שהכל נגמר."

צילום: ללא קרדיט

השר המשיך: "צר לי לומר לכם – גם אתמול בג"ץ נתן לזה ביטוי בהחלטה חסרת האחריות של פתיחה טוטלית של גבולות ישראל. זה מנוגד לאינטרס הציבורי. אנחנו עדיין לא שם. אנחנו עוד נתגבר על זה אבל חשוב עדיין לנהוג באחריות גם בכניסה והיציאה מישראל. כי הדבר היחיד שיכול לקלקל את המסיבה הוא הווריאנטים שיכולים להיכנס לישראל."

לבסוף ציין: "אני מאמין שנתגבר גם בהמשך. אני סומך על מערכת הבריאות שלנו. בטוח שאף אחד מאיתנו לא ייתן לנגיף עוד פעם לגבור עלינו, ונהיה יחד לא רק בפסח אלא גם ביום העצמאות. ננהג באחריות כדי שנוכל לחגוג בעוצמה. וכל זה בזכות המלאכים בלבן. תודה לכם".

שר הבריאות אדלשטיין. צילום: ללא קרדיט

Back to top button