חדשות הארץ

מבצע החיסונים מתרחב: החל פרויקט התחסנות מרותקי הבית

מתחילת מבצע החיסונים בישראל ועד היום חוסנו למעלה מחמישה מיליון בני אדם בחיסון כנגד נגיף הקורונה. בישראל ישנם כ-105,000 מרותקי בית, כשעשרות אלפים מהם טרם חוסנו. במסגרת הרחבת פרויקט החיסונים הלאומי, החל מהיום (חמישי), אחיות קופות החולים ופרמדיקים של מד"א יגיעו אל מרותקי הבית מצוידים בבקבוקון חיסונים מיוחד שמכיל מנה אחת בלבד ופותח ע"י פייזר ואגף הרוקחות במשרד הבריאות ויעניקו את החיסון למרותקים בבתיהם תוך הקפדה על נהלי משרד הבריאות.

פרופ' חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות, מסר: "במסגרת מבצע החיסונים היה ברור כי מרותקי הבית הם אוכלוסייה מיוחדת, מרביתם בגילאים מבוגרים, בעלי מחלות קשות. פותחה עבורם שיטה ובאמצעות אמבולנסים של מד"א שיגיעו לבתים ביחד עם אחיות קופות החולים נוכל לחסן את שאר מרותקי הבית ולעמוד במשימה לחסן למעלה מ 95% מבני ה 50 ומעלה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר: "מגן דוד אדום נוטל חלק במבצע החיסונים במדינת ישראל מיומו הראשון, חיסנו את כלל דיירי ואנשי הסגל בבתי האבות והדיור המוגן ובהמשך, בשיתוף משרד הבריאות והרשויות חיסנו מאות אלפים ברחבי המדינה. אנחנו גאים להמשיך בשיתוף הפעולה עם המשרד וקופות החולים ולחסן את מרותקי הבית. זו משימה לאומית ולא נשאיר אף אחד מאחור ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מד"א

Back to top button