מבזקיםמשפטי/פלילי

המלחמה בארגוני הפשיעה: גורמי האכיפה פשטו על עסק בלתי חוקי בצפון

שוטרי מחוז צפון בלווי כלל גורמי האכיפה פשטו היום (שישי), במסגרת פעילות "מחיצה" של מחוז צפון נגד יעדים של ארגוני הפשיעה בצפון, על עסק בלתי חוקי לממכר ואפסנת דלקים בכפר נחף.

במקום נתפסו 10 מיכלי דלק בנפח של 120,000 ליטרים, מעל 200,000 ש"ח במזומן, ארבעה כלי רכב, משאית תדלוק ומלגזה.

כמו כן, למקום הוצא צו סגירה מנהלי למשך 30 יום על ידי מפקד מחוז צפון ושעריו רותכו. חשוד בן 22 שעבד במקום עוכב לחקירה בעבירות של ניהול עסק ללא רישיון , בעל העסק זומן לחקירה ומשרד העבודה הטיל עליו קנס של 35,000 ש"ח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפעילות לקחו חלק כלל זרועות האכיפה, פרקליטות מחוז צפון, רשות מנהל מקרקעי ישראל, מנהל הדלק במשרד האנרגיה, כבאות והצלה, מס הכנסה, מע"מ, המשרד להגנת הסביבה, המשטרה הירוקה, חברת חשמל, משרד העבודה ומרכז הקנסות.

משטרת מחוז צפון מנהלת מערכה כוללת כנגד ארגוני הפשיעה, ממאבק במבצעי פעילות עבריינית אלימה, דרך חיסול נתיבי הברחות הנשק ועד תקיפה כלכלית של מקורות המימון של ארגוני הפשע. במאבק מופעלים על ידי משטרת ישראל כלל גורמי האכיפה של רשויות החוק.

מהמשטרה נמסר כי "עסקים בלתי חוקיים מהווים מקור הכנסות משמעותי של ארגוני הפשיעה, וחיסולם חונק את מקורות המימון של הארגונים ומצמצם את המשאבים העומדים לרשותם לביצוע פעילות עבריינית אלימה. עסקים אלו אשר פועלים ללא פיקוח בטיחותי מהווים סיכון לעסקים, מבני מגורים ואזרחים הנמצאים בסמוך להם. ומשמשים מקור להעלמות מס ולהלבנת הון שמקורו בפעילות עבריינית."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button