מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ ליברמן: ברגע שאהיה שר אוצר אקצץ בקצבאות האברכים

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן השתתף היום (שבת) באירוע שבתרבות בחולון ואמר כי "‏שלטון רע נבחר על ידי אנשים טובים שלא באים להצביע. כשאני משווה את אחוזי הצבעה פה בחולון לעומת אחוזי ההצבעה באוכלוסייה החרדית, אני מבין שיש הזדמנות לשנות את המציאות ואת כל סדר העדיפויות אם החילונים יצאו להצביע."

על המצב הכלכלי אמר ח"כ ליברמן: "נגיד בנק ישראל אומר שיהיה צורך לעלות 16% במיסים‏ כל עוד החרדים לא משתלבים בשוק העבודה. ראש הממשלה לא אומר לנו מה הגירעון, האיש אפילו לא יודע מה הוא."

"ברגע שאני אהיה שר האוצר" הוסיף ליברמן, "דבר ראשון שאני עושה זה לקצץ בקצבאות ל-140 אלף אברכים ותלמידי ישיבות בגילאים 18 עד 28 שלא עובדים, יושבים, לא עושים כלום, אף אחד לא שירת בצבא, ולמרות כל זה נותנים להם קצבאות. ‏כנ"ל גם בקצבאות ילדים אחרי ילד חמישי צריך לקצץ. ‏רק ישראל ביתנו תיכנס לממשלה בלי המפלגות החרדיות , כל השאר יעשו קומבינות."

על הזירה הבינלאומית אמר ליברמן: "פותחים בחקירה נגד חיילי צה"ל, לא זוכר שראש ממשלה חיכה לטלפון ‏מנשיא ארצות הברית יותר מ-24 שעות, אני לא מבין איך מערכת היחסים שלנו הדרדרה כך עם ירדן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ ליברמן באירוע שבתרבות בחולון (ללא קרדיט)
ח"כ ליברמן באירוע שבתרבות בחולון (ללא קרדיט)

תגובה אחת

  1. ליברמן מוכיח שיש לו מדיניות ויש לו אומץ להבהיר ברבים מה מדיניותו. קוי פעולתו הבסיסיים אינם נגד אוכלוסיה כלשהי. נהפוך הוא, ליברמן חותר להשוות תנאים לכל מגזרי האוכלוסיה בהתאם לתרומתם היחסית למדינה.
    כדברי נתניהו ״יתנו יקבלו, לא יתנו , לא יקבלו״
    החרדים צריכים להבין שהשתלטותם במדינת ישראל לא תעבור דרך כיסי החילוניים. זה בניגוד למוסר וזה בניגוד גמור לתורה. פרנסתה של משפחה איננה בנויה על נדבנות ציבורית ושוד הקופה הציבורית. זכות גדולה היא להאמין בקדוש ברוך הוא וזכות גדולה לא פחות היא היכולת לפרנס את המשפחה הפרטית ולא לקבץ נדבות. טוב יהיה לכל עם ישראל ובתוכו גם החרדים אם נושא זה יובן ויופנם כהלכה.

Back to top button