חדשות הארץ

3 ימים לפני הבחירות: 15,000 איש מפגינים נגד רה"מ נתניהו בירושלים

כ- 15,000 בני אדם מפגינים בשעה זו (שבת) סמוך למעונו הרשמי ראש הממשלה נתניהו ברחוב בלפור בירושלים. שעות לפני ההפגנה הנוכחית, התקיימו מספר תהלוכות בירושלים, בקרבת הכנסת וגשר המיתרים בכניסה לבירה.

.

צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון

המשטרה חסמה לתנועה את הרחובות בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג' וקרן היסוד.

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עוזי פוגלמן, דחה אתמול את עתירת מפלגת הליכוד למנוע את ההפגנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון

יו״ר התנועה לאיכות השלטון, אליעד שרגא, אמר: ״חדשות לבקרים אנו שומעים כיצד החלטות קריטיות מתקבלות ממניעים פוליטיים ולא ענייניים, ללא שקיפות ציבורית ומבלי לתת דין וחשבון לציבור. במקום לקחת אחריות אישית על ניהולו הכושל של משבר הקורונה, ולפעול לחלץ את ישראל מהמשבר הכלכלי, החברתי והחוקתי, נתניהו ממשיך לעסוק במאבק ההישרדות האישי שלו, כשמדינה שלמה מוחזקת כבת ערובה. הדמוקרטיה שלנו בסכנה אך בסוף ישראל תנצח – זה בידיים שלנו״.

מארגון "הדגלים השחורים נמסר: "ביום הבחירות אנחנו מציינים שנה למחאה עממית שהחלה בשיירת מכוניות ספונטנית ברחבי הארץ. היום אנו קוראים לחברה הישראלית – בואו נהפוך את השבת הזו לשבת האחרונה של המחאה! מגיעה לנו ארץ אחרת. צאו להצביע, יש תקווה. זה בידיים שלנו."

צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון

משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה.

תגובה אחת

Back to top button