משפטי/פלילי

"בגללכם באה הקורונה": חשד לתקיפת חרדי באוטובוס ע"י נוסע

עובד תחנת הרדיו החרדית רדיו 'קול חי' הותקף היום (ראשון) באכזריות על פי החשד ע"י נוסע שקרא כלפיו כי "החרדים הביאו את הקורונה לארץ".

על פי החשד, התוקף היכה אותו באכזריות בעת שנסע באוטובוס מכפר חב"ד למשרדי תחנת הרדיו בבני ברק. הבחור שהותקף פונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי מעייני הישועה בבני ברק.

מהנהלת רדיו קול חי נמסר: "זוהי תוצאה חסרת תקדים להסתה האנטישמית המושמעת לאחרונה נגד הציבור החרדי, שהובילה צעיר חמום מוח להפעיל אלימות קשה נגד אדם, רק בשל היותו חרדי. אנו קוראים לפוליטיקאים מכל המפלגות לגנות בצורה חד משמעית את האלימות הקשה הזו ולשנות את השיח האלים נגד החרדים, שתוצאותיו נראו הבוקר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

העורך הראשי של רדיו 'קול חי', אפרים דוד כתב בחשבון הטוויטר: "ככה נראית הסתה: עובד אצלנו בקול חי, נסע באוטובוס, ניגש אליו מישהו "בגללכם בא הקורונה", אמר לו והכניס לו בוקס בבטן ובאף. הגיע לרדיו מדמם מהאף. עצוב שזה מה שקורה כאן."

בארגון 'בצלמו' הגיבו לאירוע התקיפה: "הזהרנו כל הזמן שבסוף ישפך דם. לצערי צדקנו. ההסתה הפרועה שנשמעת מפוליטיקאים והתקשורת שוב ושוב כשקוראים לזרוק חרדים למזבלה , או לפתוח באינתיפאדה נגד חרדים זה התוצאות .אנחנו קוראים למשטרת ישראל למצות את הדין עם התוקף הגזעני וכן לעצור מיידית את כל אנשי התקשורת שקראו לפגוע בחרדים בתקופה האחרונה. כלל שזה לא יקרה לצערנו יהיו עוד ועוד מקרי תקיפה כאלה."

מטעם סיעת ש"ס נמסר: "אחרי שנה שלמה של הסתה מרושעת כלפי המגזר החרדי המציירת אותנו כ'מפיצי מחלות', כאשר לפיד ממשיך הבוקר לכנות ציבור יהודי ענק 'חשוכים, גזענים וסחטנים', לא פלא שמתנפלים באגרופים על צעיר באוטובוס רק בגלל שיש לו כיפה על הראש. רק ש"ס חזקה תעצור את מפיצי השנאה ותשלח אותם לאופוזיציה".

צילום: pixabay

Back to top button