חדשות הארץ

סקר OkCupid: רק 27% מהמשתמשים הישראלים רוצים להתחתן ב״נישואי רבנות״

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית OkCupid, חשפה כי מרבית המשתמשים הישראלים בעד הוצאת מוסד הנישואים משליטת הרבנות: 36% מהמשתמשים לא מעוניינים בנישואים בסגנון הרבנות, 28% מהמשתמשים לא בטוחים אם ירצו להינשא בחתונה דתית ורק 27% הצהירו כי הם מעוניינים להתחתן בחתונה על פי כללי הרבנות. 10% מהמשתמשים ציינו שכלל אינם מעוניינים להינשא.

האפליקציה מפיצה שאלונים מפורטים בכל העולם וחלקן מכוונות לשווקים מקומיים. בארץ, הנתונים מראים שרבים מהישראלים באפליקציה אוחזים בדעות ליברליות וחילוניות: כך לדוגמה, 84% מהם, לאורך שלוש השנים האחרונות, הראו פתיחות לצאת עם גרושים וגרושות. כשנשאלו למעלה מ-365,000 ישראלים באפליקציה מהי ״יהדות״ עבורם, 32% הצהירו כי מדובר ב״תרבות״, ורק 18% אמרו כי מדובר עבורם ב״דת״.

מעל 875,000 ישראלים ענו על השאלה עד כמה חשובים דת\אלוהים בחייהם: 58% טענו שאינם חשובים להם מאד, או אינם חשובים כלל, ורק 15% מהישראלים טענו שחשיבותם גבוהה בחייהם. בהמשך למגמה המסתמנת, רוב מוחץ של 94% מהמשתמשים רוצים תחבורה ציבורית בשבת בישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ל- OkCupid יש כיום מיליוני משתמשים במעל 110 מדינות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. השאלונים האישיים והמעמיקים פעילים רק בעשרה שווקי – וישראל היא אחת מהם.

צילום: pexels-jeremy-wong

Back to top button