פוליטי / מדיני

גנץ במסר למפלגות הגוש ערב הבחירות: "ביחד נשרוד- לחוד ניפול"

יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ, נאם היום (שני), ערב הבחירות בשידור לייב בעמוד הפייסבוק שלו ופנה לציבור הישראלי ולמפלגות גוש השינוי. גנץ אמר: "למדינת ישראל נשקפת סכנה מתוך קבוצה קיצונית שבראש ראש ממשלה המבקש לכרסם ביסודות הדמוקרטיה. ראש ממשלה שמונע תקציב מדינה כבר שלוש שנים, שמשקר, מסית ומסכן את ביטחון ישראל. מעולם לא חשבתי שהוא יאפשר לי להגיע לרוטציה- אבל לא האמנתי שיפרק את הממשלה בתוך חודשים ספורים וימנע מאזרחי ישראל תקציב מדינה כשמאות אלפי מובטלים מציפים את המשק ועסקים קורסים".

צילום: אלעד מלכה

גנץ הוסיף: "אנחנו נמצאים במערכת בחירות שבה אין אף מפלגה שמתמודדות מול נתניהו- רק גוש שיכול למנוע ממנו את המשך שלטונו. אני פונה לכל ראשי המפלגות בגוש השינוי: ביחד נשרוד- לחוד ניפול. התוכנית של נתניהו ברורה- או ממשלת ימין קיצונית או בחירות חמישיות. והמשימה של מפלגות גוש השינוי היא לדאוג שכולם עוברים וכולנו חוברים ביחד אחרי הבחירות בכדי לעצור אותו. ואם לא נגיע להכרעה ונלך לבחירות חמישיות בגלל מדיניות הפסילות והחרמות- אנחנו, כחול לבן, נמשיך לעמוד מולו ולמנוע ממנו להחריב את מערכת המשפט והדמוקרטיה."

גנץ הזהיר מפני מה שעתיד לקרות אם נתניהו יגיע לממשלת 61: "כדי "להקדים פרישה" ליועץ משפטי כמו בפרשת קו 300, צריך רק הצבעה בממשלה. כדי למנות פרקליט מדינה אחר- צריך רק לשים את אוחנה במשרד המשפטים. המהלך הראשון של נתניהו בממשלה כזו לא יהיה להעביר מענקים- אלא לפעול להדחת מנדלבליט, איסמן ובן ארי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה

גנץ הוסיף: "נתניהו הוא אדם שאי אפשר לתת בו אמון. אדם שמסית ומדבר על תיקים שקורסים עוד לפני הדיון בבית המשפט. שמתערב במינויים משפטיים כשהוא בניגוד עניינים חמור. לקחנו לו חצי ממשלה, ועכשיו הגיע הזמן ביחד עם שותפינו, לקחת את החצי השני. אני לא אאמין לאף הבטחה של נתניהו, וכיום אני מחזיק בחצי ממשלה. אין לי שום כוונה להמיר 50% מהמניות במדינה, בשביל להפוך לשותף זוטר שביבי ייפטר ממנו בהזדמנות הראשונה".

צילום: אלעד מלכה

תגובה אחת

  1. צריכים אזרחי המדינה להקשיב היטב לדברי גנץ. גנץ אומר אמת. גנץ לא אומר מה שרוצים לשמוע, אמירותיו כנות וברורות. נתניהו הגיע אל סוף דרכו הפוליטית ומרכז את כל מאמציו בנסיון נואש למלט עצמו מבית המשפט. האיש אינו מתכוון להוכיח את חפותו אלא , באמצעות קואליציה הזויה שאף ראש משלה מהימין לא העלה בדעתו להקים , לבטל את משפטו. נתניהו נוהג כעבריין נמלט ולא כאחד שמואשם על לא עוול בכפו ונלחם על חפותו בבית המשפט. נתניהו מיצה את עצמו ולטובת מדינת ישראל על רוב חלקיה, עדותיה ודעותיה הפוליטיות מימין ומשמאל עליו לפנות את כס ראש הממשלה ולהעלם אל דפי ההיסטוריה. מספיק זה מספיק ונתניהו כבר השלים עם זה ויודע שיוכל אולי לשרוד עוד תקופה קצרה כראש ממשלה תוך גרימת נזקים למדינת ישראל. לא צריך לאפשר לו לעשות זאת.

Back to top button