חדשות הארץ

מפכ"ל המשטרה: הצלחנו לאפשר לכל אזרח בישראל לממש את זכות ההצבעה

משטרת ישראל פועלת לאורך היממה (שלישי) בתיאום מלא ובשיתוף פעולה עם ועדת הבחירות המרכזית של הכנסת, לצורך טיפול מיידי ומיטבי בכל דיווח או תלונה המצריכים התערבות משטרתית בעקבות אירועים חריגים הנוגעים להליך הבחירות. בתוך כך, מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי הגיע לפני זמן קצר למשל״ט ועדת הבחירות המרכזית בכנסת ונפגש עם יו״ר ועדת הבחירות המרכזית שופט בימ״ש העליון עוזי פוגלמן, ומנכ״לית ועדת הבחירות עו״ד אורלי עדס, בליווי סמפכ״ל המשטרה וקצינים נוספים.

צילום: דוברות המשטרה

יו״ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בימ״ש העליון עוזי פוגלמן אמר: ״אני רוצה לשבח את הפעילות העצומה שנעשתה ע״י משטרת ישראל בתיאום עם ועדת הבחירות בהיקפים חסרי תקדים, שהביאו היום לפריסה גדולה של אנשי המשטרה. פעילות זו הניבה בחירות שעומדים בסטנדרטים ראויים, הן ברמה של שמירה על ביטחון הציבור והן ברמה של שמירה על שלום הציבור, הסדר הציבורי וטוהר הבחירות, נושאים חשובים עליהם אנו שמים דגש במערכות הבחירות האחרונות״.

צילום: דוברות המשטרה

מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי אמר: ״מבחינה דמוקרטית הצלחנו לאפשר לכל אזרח במדינת ישראל, גם למבודדים ולחולים, לממש את זכות ההצבעה. מהסיורים שלי בשטח הכל עובד כמו שצריך. רואים את המפקחים, רואים את הסדרנים ורואים את כוחות השיטור שפועלים בקו הקדמי להבטיח את הליך הבחירות התקין״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button