כלכלה

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בבזק בינלאומי

ההסתדרות הכריזה היום (רביעי) על סכסוך עבודה בחברת בזק בינלאומי. זאת על רקע כוונתם של הנהלת החברה ודירקטוריון קבוצת בזק לבצע שינויים ארגוניים משמעותיים שעלולים בפועל לפרק את בזק בינלאומי לחלקים ולמזג אותה עם חברת הלוויין yes. הצעדים הללו צפויים לפגוע דרמטית בעובדי החברה. הבקשה להכרזת סכסוך העבודה אושרה בוועדה לתיאום וביצוע של ההסתדרות. בחברת בזק בינלאומי מועסקים כ-1,300 עובדים.

יו״ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והייטק בהסתדרות, יקי חלוצי, אמר: "רק לאחרונה אזרנו אומץ יחד עם הנהלת החברה וחתמנו על הסכמי שיתופי פעולה תפעוליים ועסקיים בין החברות הבנות בבזק. אלא שעוד לפני שהמהלך העסקי יצא לדרך והתחיל להניב תוצאות, מגיח שוב דירקטוריון קבוצת בזק עם הנהלת החברה ו'הוגה' תוכניות עסקיות שונות. שיטה חסרת אחריות זו לעובדי החברה ולעסקיה המוצלחים גורמת לעובדי החברה המסורים חוסר ביטחון ולבזק בינלאומי לאבד את המיקוד העסקי שלה בשוק תחרותי. הגדילה לעשות ההנהלה ותוכניות מעין אלו הגיעו לתקשורת בלי שהיא טרחה בכלל לפנות לעובדי החברה. ההסתדרות לא תשלים עם ההתנהלות הזו ותעמוד לצד עובדי בזק בינלאומי המסורים בזמן שהנהלת החברה מפקירה אותם".

יו"ר ועד עובדי בזק בינלאומי, לימור ליברמן-לביא, הוסיפה: "ועד עובדי בזק בינלאומי פועל באחריות ותמיד היה פתוח לקיים דיון ענייני עם ההנהלה בכל נושא. יחד עם זאת, לא ניתן להנהלה לבצע מהלכים שיובילו להרס בזק בינלאומי. נמשיך להיאבק בכל הכוח וללא לאות, ונפעל בכל דרך אפשרית לשם הגנה על 1,300 עובדי החברה ומשפחותיהם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: freepik

Back to top button