מומלצים

אפקט ה-WOW

בחיים, הכול זה שיווק. יש מוצרים בינוניים שרשמו הישגים בלתי רגילים בזכות שיווק משובח ויש מוצרי עילית שנעלמו בגלל תקלה שיווקית. נורית ברון – מאסטרית לשיווק בתחומי המתנות והלייפ-סטייל, משיקה קורסים חדשים שיהפכו עסק קטן לגדול

האקדמיה לאריזה של חברת "אריזות פלוס" החלה לפעול השנה וכבר רשמה הישגים לא מבוטלים. התלמידים והתלמידות באקדמיה הם בעלי עסקים קיימים שרוצים לחזק את תחום השיווק או אנשים שחולמים לפתוח עסק קטן וריווחי מהבית, בתחום המתנות המעוצבות.

התלמידות לומדות טכניקות עבודה מגוונות שמאפשרות להן לפעול בצורה קלה ואפקטיבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האקדמיה היא שותפות בין אילנה חוטובלי –שהתפרסמה בזכות שליטתה בענף האריזה, ובין נורית ברון – אוטוריטת השיווק הצפונית. יחד הן יצרו קורס חדש ודינמי שבו לומדים הכול מאפס, בתחום עיצוב ואריזת המתנות. התלמידות נהנות מתמיכה מקצועית רחבה של חברת "אריזות פלוס" – חברת האריזה המובילה בישראל.

באקדמיה מתייחסים בכובד ראש להיבט השיווקי. אחת התלמידות מספרת: "כשבאים לקורס מקצועי מצפים ללמוד רק טכניקות עבודה וכאן מחברים אותנו להיבט השיווקי. למדנו לחבר את היצירתיות שלנו לתוך עולם השיווק. מוצר שמעוצב בצורה ייחודית מבטיח לעצמו שיווק יעיל".

האם יש טכניקה קלה להבליט את המוצר?

נורית ברון: "אחד הדגשים החשובים שלומדים בכל קורס באקדמיה הוא- "אפקט הWOW". ההרגשה ותחושת הסיפוק של מקבל המארז היא בראש סדר העדיפויות. כאשר אתה מתחבר לתחושות העונג של מקבל המתנה כל ההסתכלות היצירתית מקבלת זווית אחרת".

ההתרשמות שלנו מהקורס היא נהדרת. כבר מדלת הכניסה ניתן להתרשם ממבחר חומרי הגלם המוקפדים, המקצוענות של המדריכות ואופן העברת התוכן. כאן באים לעבוד ברצינות ולצאת עם עסק רווחי. נושא השיווק תופס מרכיב מרכזי מהתהליך. המרצות עובדות עם התלמידים על ייחודיות ובידול של כל עסק בנפרד ומבקשות מהתלמידות לבחור ערכים שהן רוצות לשדר.

אילנה חוטובלי: " מאז שהקמנו את האקדמיה, התחום קיבל נראות והסתכלות אחרת. דברים נעשים בצורה מוקפדת, מקצועית ונכנסו הרבה שחקנים חדשים לתחרות".

 

נורית ברון: "עבורנו אין דבר כזה עסק קטן. לנו ברור שעבור הבעלים שלו – כל עסק הוא עסק גדול. עסק שרוצה לשגשג מוכרח שתהיה לו שפה שיווקית אחידה, בולטת ומזוהה רק איתו. אני שואפת שברגע שרואים מארז מסוים, יהיה קל לזהות לפי העיצוב את המותג שעומד מולי".

קורסי האקדמיה השונים מתנהלים בכיתה מהודרת בתוך המפעל שבקרית ביאליק. ישנה הקפדה על קבוצות קטנות בכדי לתת מענה אישי לכל משתתף וכבר בחודשים הקרובים מתוכנן להפתח סניף נוסף באזור המרכז.

הקורסים מנגישים טכניקות של בניית מארז מאפס, סגנונות עיצוב מגוונים, טכניקות עיצובי נייר עדכניות וחשיפות בלעדיות למוצרים וטרנדים בלעדיים שפותחו באמצעות מהלכי יבוא של חברת "אריזות פלוס".

בתוכנית המקצועית של האקדמיה נמצא גם קורס המתמקד בהעצמת שיווק עסקי שנולד מצורך של עסקים קטנים כגון: סטייליסטיות, קוסמטיקאיות ומעצבי תכשיטים. אלה שואפים להכיר את הכלים השיווקיים שעומדים לרשותנו בעולם הדיגיטלי, על מנת לבנות מהלכי שיווק אפקטיביים.

חוטובלי מסכמת: "אנו משקיעות בעסקים במטרה ליצור תחום איכותי שפועל תחת כללים מדוייקים וברורים. אין פשרות במוצרים ולא בתכני הלימוד".

 

https://www.ap-bags.com/%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%a1-%d7%9c%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%96%d7%99-%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%94/

 

 

 

 

 

Back to top button