משפטי/פלילי

הסיוע המשפטי מרחיב ומנגיש את פעילותו באילת

הסיוע המשפטי במשרד המשפטים מרחיב את פעילותו בעיר אילת, ופועל להנגשת השירותים הניתנים על ידו לציבור תושבי העיר במטרה לאפשר להם למצות את זכויותיהם המשפטיות במגוון רחב של תחומים. בשבוע שעבר התקיים בעיר יום חשיפה מיוחד לפעילות הסיוע המשפטי, בו השתתפו נציגים של הסיוע המשפטי יחד עם נציגי עיריית אילת ומרכז עוצמה של האגף לשירותים חברתיים בעיר.

יום החשיפה התקיים במטרה לעבות את קשרי העבודה בין גורמי המקצוע בעירייה לאנשי הסיוע המשפטי ולהרחיב את היקף הפניות של תושבי אילת למיצוי זכותם לקבלת סיוע משפטי ממשרד המשפטים, והשתתפו בו כ-70 אנשי מקצוע שונים ברשות המוניציפלית המקומית. באירוע השתתפו בין היתר עורכי דין שהם ממוני תחומים במחוז ירושלים של הסיוע המשפטי (המחוז האחראי על אזור הערבה ואילת) המתמחים בייצוג משפטי בנושאים כגון: זקנה וכשרות משפטית (אפוטרופסות), ייצוג קטינים, מעמד אישי (גירושין, מזונות וכדומה), אנשים עם מוגבלות, סיוע בחובות וביטוח לאומי ואף סיוע משפטי לנפגעי עבירות מין ולמשפחות של נפגעי עבירות המתה.

צילום: מרכז עוצמה, עיריית אילת

את היום פתח ראש העיר, מאיר יצחק הלוי, אשר הדגיש את החשיבות של העבודה עם הסיוע המשפטי ואת הצורך בהנגשת והרחבת השירותים הניתנים לתושבי העיר. בהמשך היום נערכו שולחנות עגולים שדנו בהיבטים ייחודיים של הענקת סיוע משפטי ועסקו בנושאים בהם הסיוע המשפטי מעניק ייצוג: אנשים עם מוגבלויות, זקנה, חשיפה לסיוע המשפטי, טיפול בחובות, מעמד אישי, נזקקות קטינים ועוד. זאת, במטרה לקדם את שיתופי הפעולה ולשפר את תהליכי מיצוי הזכויות לתושבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מרכז עוצמה, עיריית אילת

בסיוע המשפטי מציינים כי כל תושב העיר אילת שירצה לפנות לקבל סיוע משפטי לקבל סיוע משפטי באפשרותו להתקשר למוקד הטלפוני במספר 073-392-7788 ופנייתו תטופל בהקדם האפשרי, בעזרת עורכי דין הנמצאים בעיר ועובדים עם הסיוע המשפטי.

עו"ד רחלי ירדן, (ממונה מחוזית על ייצוג קטינים): "הכנס רב המשתתפים והדיון הפורה שהתעורר בין עורכי הדין בסיוע לבין גורמי הטיפול בעיר העיד עד כמה הקשר הזה נדרש לשם טיוב השרות שאנו נותנים לתושבי אילת וכבר החלו להיבנות צוותי עבודה ושיתופי פעולה לטווח רחוק״.

לאתר הסיוע המשפטי במשרד המשפטים לחצו כאן

Back to top button