פוליטי / מדיני

נערכה ישיבת סיעה ראשונה של מפלגת העבודה בבית המפלגה בתל אביב

נערכה היום (רביעי) ישיבת סיעה ראשונה של מפלגת העבודה בבית המפלגה בתל אביב. בפתח הישיבה אמרה יו"ר המפלגה ח"כ מרב מיכאלי: ״חג פסח שמח. הלוואי והשנה נצא משעבוד לחירות.
המפלגה עשתה הישג יוצא מן הכלל. רבע מיליון ישראליות וישראלים נתנו אמון במפלגת העבודה ובחרו בה בתור הנציגה שלהם ובתור מי שתבנה עבורם את העתיד של מדינת ישראל ואת העתיד של כל אחד ואחת מהם באופן אישי. רבע מיליון ישראליות וישראלים זה מספר מדהים. זה הזמן להצטרף לרבע מיליון האלה. זה הזמן להצטרף למפלגת העבודה ולהיות חלק מבניית הכוח הפוליטי החדש ולהיות חלק מבניית העתיד של מדינת ישראל, זה הזמן לבוא הביתה. גם אם זה היה הבית שלכם בעבר וגם אם זה לא היה הבית שלכם בעבר. היום זה הבית לכל הישראלים שאין להם קול וייצוג, ואין מי שדואג לאינטרסים שלכם, ואין מי שרואה את הצרכים, הקשיים והדאגות שלכם. אחנו כאן בדיוק בשביל זה. אנחנו קוראות לכם, בואו הביתה לבית של אמת."

מיכאלי המשיכה, "הבית הזה עומד על הרגליים וזה צעד ראשון בדרך ארוכה שבה מפלגת העבודה תחזור להיות מפלגת השלטון של המרכז שמאל. התוצאות הסופיות עדיין לא לגמרי ברורות, לא רק לגבי מפלגת העבודה אלא גם לגבי הגושים, אנחנו עוד לא יודעות ויודעים מה יהיו בדיוק האפשרויות שלנו, אבל מפלגת העבודה בראשותי חוזרת ומתחייבת לעשות כל מאמץ להחליף את בנימין נתניהו בראשות הממשלה. להחליף את ממשלת נתניהו ולהקים במדינת ישראל ממשלה שתתחיל את השיקום. הוא יהיה ארוך ויקח זמן אבל מפלגת העבודה מחוייבת לעשות כל מאמץ כדי להתחיל את השלב הבא הזה. אלה ימים של שינוי. רוחות של שינוי. צריך סבלנות נחישות ואמונה, אנחנו הוכחנו שעם האמונה אפשר להגיע מאוד רחוק. אנחנו קוראים לכם, השינוי מגיע. מפלגת העבודה היא חלק משמעותי ממה שמביא את השינוי.״

Back to top button