חדשות הארץ

הרמת כוסית לכבוד חג הפסח בארגון ידידים, "הארגון עוגן לכלל אזרחי ישראל"

השבוע (שני) התקיים בגבעת שמואל אירוע מיוחד של הרמת כוסית לכבוד חג הפסח הקרב ובא. לערב הוזמנו ובאו כלל מנהלי ארגון ידידים וסגניהם מכל רחבי הארץ. מנהלי וסגני המחוזות, המרחבים הסניפים והצוותים, יחד עם מנהלי המוקד, יחידות הג'יפים, והאגפים השונים, ישבו בצוותא ונהנו מכיבוד עשיר. את הערב כיבדו ישראל אלמסי, מנכ"ל ידידים, ולייזי שטרן, סמנכ"ל ידידים. חלק מרכזי במהלך הערב היה הנאום של המנכ"ל ישראל אלמסי אשר התרגש למראה כל בעלי התפקידים יושבים יחד והודה להם במילים חמות על פועלם כל השנה.

צילום: ידידים
צילום: ידידים

ישראל אלמסי אמר: "אני מעריץ ומעריך אתכם על כל מה שאתם עושים. בזכותכם ארגון ידידים בצמיחה אדירה. שתדעו לכם שלוקחים אותנו כמודל לצמיחה חסרת תקדים בקורסים של המועצה הישראלית להתנדבות. עם הריבוי המבורך, אחד הדברים החשובים לנו בארגון הוא הדאגה למתנדב הקצה. היעד שלנו עד שנת 2025 זה תיק ציוד לכל מתנדב ומתנדבת בכל נקודה על המפה. יש בין 1000 ל-1500 בקשות הצטרפות כל חודש שזה מדהים. שמנו לעצמנו למטרה בשנת 2020 ליצור חיבורים בין המגזר עסקי לארגון שלנו, ואנחנו ממשיכים לעבוד על זה בכול הכוח. מהניסיון שלנו חשוב להציב יעד ולא להתייאש עד שמשיגים אותו. קחו למשל את המספר המקוצר כדוגמה. כל יום חמישי התקשרתי לנוגעים בדבר. בלי להתייאש. עד שבורא עולם החליט שהגיע הרגע והשגנו. לכל אחד ואחת יש כאן חלום איך הוא רוצה שייראו הדברים. ולמי שאין חלום שיבנה חלום. גם אם קשה ולא מצליח בהתחלה, כשמכירים את היעד והחלום בסוף גם מממשים אותו. לא לפחד. יש לנו עוד תכניות שנקדם בעז"ה במהלך השנה.

צילום: ידידים
צילום: ידידים

אלמסי סיכם, "אנחנו מצליחים להתחבר לאזרחי ישראל ולהוות להם עוגן. השנה הזו הוכיחה את זה מעל לכל ספק. ידידים מהווים עוגן לאזרחי ישראל. בימים האלו ימי יציאה מהקורונה ב"ה, שאפשר להתאחד חזרה, נוביל יחד את הספינה הגדולה של ידידים. כל אחד הוא בורג מאוד חשוב. אני רוצה להודות ליד ימיני, המנוע שלא נגמר, לייזי שטרן היקר, שהכול בזכותו. זו הזדמנות נפלאה גם לומר תודה ענקית לכם, מנהלות ומנהלים יקרים. יחד נמשיך להראות את הפנים היפות של ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ידידים

עם תום האירוע קיבלו המשתתפים שי לחג כאות הוקרה על פועלם.

צילום: ידידים
צילום: ידידים
2

צילום: ידידים
צילום: ידידים
צילום: ידידים

Back to top button