פוליטי / מדיני

לאחר ספירת 91.6% מהקולות: רע"מ מאבדת מנדט לטובת מרצ

ועדת הבחירות המרכזית עדכנה לפני זמן קצר (חמישי) כי לאחר ספירת 91.6% מקולות האמת, עולה כי גוש הימין, יחד עם ימינה, עומד על 59 מנדטים. רע"מ, על פי התוצאות העדכניות, יורדת ל- 4 מנדטים, ומרצ עולה ל- 6 מנדטים.

אלו התוצאות העדכניות:

הליכוד 30 מנדטים, יש עתיד 18 מנדטים, ש"ס 9 מנדטים, כחול לבן 8 מנדטים, ימינה 7 מנדטים, יהדות התורה 7 מנדטים, העבודה 7 מנדטים, הרשימה המשותפת 6 מנדטים, הציונות הדתית 6 מנדטים, ישראל ביתנו 6 מנדטים, תקווה חדשה 6 מנדטים, מרצ 6 מנדטים ורע"מ 4 מנדטים. המפלגה הכלכלית של זליכה לא עברה את אחוז החסימה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ועדת הבחירות המרכזית

3 תגובות

  1. חוק חיוני והתכנות קואליציונית

    א. אכן צודקים מאד כל מי שתומכים בחוק שיאסור על נאשם בפלילים מועמדות ו\או התמנות ו\או המשך להיות ח"כ, שר, רוה"מ (ואם כבר אז גם ראש עיר? ועוד?) עד לפסק דין שיזכה אותו.
    תרופה זו חיונית להגנה עלינו לא רק מפני הביבי הנוכחי אלא גם מפני כל שימוש בשררה בתור מפלט מעונש, קרנות מזבח לעבריינים (ע"ע פלאטו-שרון).

    ב. לשיפוטכם, האם יש התכנות לקואליציה וממשלה כאלו:

    צבר מרכזי 18 לפיד + 8 גנץ + 7 מיכאלי = 33.
    מתוך מפלגות אלו ימונו (אולי ברוטציה בתוך צבר זה) רוה"מ + שרי בטחון, חוץ, משפטים.

    וצבר היקפי, מימין ומשמאל למרכז הנ"ל, שישלים קואליציה של 65 ח"כים.
    מימין 7 בנט + 7 ליברמן + 6 סער = 20, ומשמאל 6 משותפת + 6 מרץ = 12, וביחד = 32, שיתחייבו כולם להתמסר אך ורק למשימות שיקום שנחיצותן ודחיפותן אינן שנויות במחלוקת בתוך כל הקואליציה הרבגונית הזו, כלומר לפתרון משברים ובעיות, ולתיקון הזנחות וליקויים, בתחומי כלכלה, חינוך, שסעים ועושק ואפליה, בריאות, אלימות ופשיעה, רווחה וזכויות, ושות'.

    הרציונל: ממשלה צרה, מעשית ויעילה, מפויסת ומפייסת, שתבריא את התשתיות והחברה.

    בצבר המרכזי מחד אין חילוקי דעות מהותיים (וגם אין עמדות אידאולוגיות נחרצות) בנושאי חוץ ובטחון, ומאידך יש הסכמה גורפת ועמדה חד-משמעית לגבי הצורך לשקם ולבצר את שלטון החוק, למגר שחיתויות וסחטנות ופרזיטיות וגזענות, להקפיד על הגינות, שקיפות, אחריות, יושרה, סדרי ממשל תקינים.

    לדעתי מותר לקוות להתנהלות שפויה והגיונית בעניני חוץ ובטחון דוקא בגלל שבצבר ההיקפי יש די והותר חילוקי דעות מהותיים (ועמדות אידאולוגיות נחרצות) בנושאים הללו כדי להבטיח לחצים עזים מכל הצדדים, שיניבו איזונים מידתיים וראויים וימנעו הסתבכויות מיותרות.

    בכל יתר (עד 8? עד 10?) משרדי הממשלה, ימונו שרים וסגניהם שלשניהם חשובים מאד שיקומו וחיזוקו וטיפוחו של תחום אחריותם המשותף.

    וזאת, כי לדעתי מותר גם לקוות להשתתפות חלקית עד מלאה, אישית או קבוצתית, של חלקים מסוימים בצבר ההיקפי – בחלקים מסוימים של ההסכמה הגורפת הנ"ל, כמו למשל: כל נציגי מרץ הרי שותפים מוחלטים למלוא העמדה החד-משמעית לעיל, וליברמן ואנשיו שותפים לעמדה שצריך למגר סחטנות ופרזיטיות, וסער ולפחות חלק מאנשיו שותפים לפחות הצהרתית לעמדה שצריך להקפיד על סדרי ממשל תקינים.

    אשר על כן, בכל אחד מ 10-12 משרדי הממשלה, ימונו שר\ה וסגנ\ית לא מאותה מפלגה, ששניהם מסכימים ויכולים לעבוד יחד כצוות, וששניהם אכן מוכשרים לפעול ומסוגלים ולתרום בתחום אחריותם המשותף. כך, ניתן יהיה לשקול סגנות למפלגת מרץ במשרד המשפטים, ושיתוף פעולה בין ימינה או תקוה חדשה לבין המשותפת במאבק נגד אלימות ופשיעה ולמען משטרה מתפקדת, שמשרתת באופן אחיד ויעיל ומועיל את כלל הציבור, ושלא ניתן לגייסה למען פרטים וקבוצות אינטרסנטיים בכלל, ובפרט אסור לתזזה (כפי שארע לאורך השנה האחרונה) לפי גחמות אישיות ו\או פוליטיות.

    מה דעתכם? יש מצב?

  2. חוק חיוני והתכנות קואליציונית – גירסה מתוקנת

    א. אכן צודקים מאד כל מי שתומכים בחוק שיאסור על נאשם בפלילים מועמדות ו\או התמנות ו\או המשך להיות ח"כ, שר, רוה"מ (ואם כבר אז גם ראש עיר? ועוד?) עד לפסק דין שיזכה אותו.
    תרופה זו חיונית להגנה עלינו לא רק מפני הביבי הנוכחי אלא גם מפני כל שימוש בשררה בתור מפלט מעונש, קרנות מזבח לעבריינים (ע"ע פלאטו-שרון).

    ב. לשיפוטכם, האם יש התכנות לקואליציה וממשלה כאלו:

    צבר מרכזי 18 לפיד + 8 גנץ + 7 מיכאלי = 33.
    מתוך מפלגות אלו ימונו (אולי ברוטציה בתוך צבר זה) רוה"מ + שרי בטחון, חוץ, משפטים.

    וצבר היקפי, מימין ומשמאל למרכז הנ"ל, שישלים קואליציה של 65 ח"כים.
    מימין 7 בנט + 7 ליברמן + 6 סער = 20, ומשמאל 6 משותפת + 6 מרץ = 12, וביחד = 32, שיתחייבו כולם להתמסר אך ורק למשימות שיקום שנחיצותן ודחיפותן אינן שנויות במחלוקת בתוך כל הקואליציה הרבגונית הזו, כלומר לפתרון משברים ובעיות, ולתיקון הזנחות וליקויים, בתחומי כלכלה, חינוך, שסעים ועושק ואפליה, בריאות, אלימות ופשיעה, רווחה וזכויות, ושות'.

    הרציונל: ממשלה צרה, מעשית ויעילה, מפויסת ומפייסת, שתבריא את התשתיות והחברה.

    בצבר המרכזי מחד אין חילוקי דעות מהותיים (וגם אין עמדות אידאולוגיות נחרצות) בנושאי חוץ ובטחון, ומאידך יש הסכמה גורפת ועמדה חד-משמעית לגבי הצורך לשקם ולבצר את שלטון החוק, למגר שחיתויות וסחטנות ופרזיטיות וגזענות, להקפיד על הגינות, שקיפות, אחריות, יושרה, סדרי ממשל תקינים.

    לדעתי מותר לקוות להתנהלות שפויה והגיונית בעניני חוץ ובטחון דוקא בגלל שבצבר ההיקפי יש די והותר חילוקי דעות מהותיים (ועמדות אידאולוגיות נחרצות) בנושאים הללו כדי להבטיח לחצים עזים מכל הצדדים, שיניבו איזונים מידתיים וראויים וימנעו הסתבכויות מיותרות.

    בכל יתר (עד 8? עד 10?) משרדי הממשלה, ימונו שרים וסגניהם שלשניהם חשובים מאד שיקומו וחיזוקו וטיפוחו של תחום אחריותם המשותף.

    וזאת, כי לדעתי מותר גם לקוות להשתתפות חלקית עד מלאה, אישית או קבוצתית, של חלקים מסוימים בצבר ההיקפי – בחלקים מסוימים של ההסכמה הגורפת הנ"ל, כמו למשל: כל נציגי מרץ הרי שותפים מוחלטים למלוא העמדה החד-משמעית לעיל, וליברמן ואנשיו שותפים לעמדה שצריך למגר סחטנות ופרזיטיות, וסער ולפחות חלק מאנשיו שותפים לפחות הצהרתית לעמדה שצריך להקפיד על סדרי ממשל תקינים.

    אשר על כן, בכל אחד מ 10-12 משרדי הממשלה, ימונו שר\ה וסגנ\ית לא מאותה מפלגה, ששניהם מסכימים ויכולים לעבוד יחד כצוות, וששניהם אכן מוכשרים לפעול ומסוגלים ולתרום בתחום אחריותם המשותף. כך, ניתן יהיה לשקול סגנות למפלגת מרץ במשרד המשפטים, ושיתוף פעולה בין ימינה או תקוה חדשה לבין המשותפת במאבק נגד אלימות ופשיעה ולמען משטרה מתפקדת, שמשרתת באופן אחיד ויעיל ומועיל את כלל הציבור, ושלא ניתן לגייסה למען פרטים וקבוצות אינטרסנטיים בכלל, ובפרט אסור לתזזה (כפי שארע לאורך השנה האחרונה) לפי גחמות אישיות ו\או פוליטיות.

    מה דעתכם? יש מצב?

  3. א. אכן צודקים מאד כל מי שתומכים בחוק שיאסור על נאשם בפלילים מועמדות ו\או התמנות ו\או המשך להיות ח"כ, שר, רוה"מ (ואם כבר אז גם ראש עיר? ועוד?) עד לפסק דין שיזכה אותו.
    תרופה זו חיונית להגנה עלינו לא רק מפני הביבי הנוכחי אלא גם מפני כל שימוש בשררה בתור מפלט מעונש, קרנות מזבח לעבריינים (ע"ע פלאטו-שרון).

    ב. לשיפוטכם, האם יש התכנות לקואליציה וממשלה כאלו:

    צבר מרכזי 17 לפיד + 8 גנץ + 7 מיכאלי = 32.
    מתוך מפלגות אלו ימונו (אולי ברוטציה בתוך צבר זה) רוה"מ + שרי בטחון, חוץ, משפטים.

    וצבר היקפי, מימין ומשמאל למרכז הנ"ל, שישלים קואליציה של 64 ח"כים.
    מימין 7 בנט + 7 ליברמן + 6 סער = 20, ומשמאל 6 משותפת + 6 מרץ = 12, וביחד = 32, שיתחייבו כולם להתמסר אך ורק למשימות שיקום שנחיצותן ודחיפותן אינן שנויות במחלוקת בתוך כל הקואליציה הרבגונית הזו, כלומר לפתרון משברים ובעיות, ולתיקון הזנחות וליקויים, בתחומי כלכלה, חינוך, שסעים ועושק ואפליה, בריאות, אלימות ופשיעה, רווחה וזכויות, ושות'.

    הרציונל: ממשלה צרה, מעשית ויעילה, מפויסת ומפייסת, שתבריא את התשתיות והחברה.

    בצבר המרכזי מחד אין חילוקי דעות מהותיים (וגם אין עמדות אידאולוגיות נחרצות) בנושאי חוץ ובטחון, ומאידך יש הסכמה גורפת ועמדה חד-משמעית לגבי הצורך לשקם ולבצר את שלטון החוק, למגר שחיתויות וסחטנות ופרזיטיות וגזענות, להקפיד על הגינות, שקיפות, אחריות, יושרה, סדרי ממשל תקינים.

    לדעתי מותר לקוות להתנהלות שפויה והגיונית בעניני חוץ ובטחון דוקא בגלל שבצבר ההיקפי יש די והותר חילוקי דעות מהותיים (ועמדות אידאולוגיות נחרצות) בנושאים הללו כדי להבטיח לחצים עזים מכל הצדדים, שיניבו איזונים מידתיים וראויים וימנעו הסתבכויות מיותרות.

    בכל יתר (עד 8? עד 10?) משרדי הממשלה, ימונו שרים וסגניהם שלשניהם חשובים מאד שיקומו וחיזוקו וטיפוחו של תחום אחריותם המשותף.

    וזאת, כי לדעתי מותר גם לקוות להשתתפות חלקית עד מלאה, אישית או קבוצתית, של חלקים מסוימים בצבר ההיקפי – בחלקים מסוימים של ההסכמה הגורפת הנ"ל, כמו למשל: כל נציגי מרץ הרי שותפים מוחלטים למלוא העמדה החד-משמעית לעיל, וליברמן ואנשיו שותפים לעמדה שצריך למגר סחטנות ופרזיטיות, וסער ולפחות חלק מאנשיו שותפים לפחות הצהרתית לעמדה שצריך להקפיד על סדרי ממשל תקינים.

    אשר על כן, בכל אחד מ 10-12 משרדי הממשלה, ימונו שר\ה וסגנ\ית לא מאותה מפלגה, ששניהם מסכימים ויכולים לעבוד יחד כצוות, וששניהם אכן מוכשרים לפעול ומסוגלים ולתרום בתחום אחריותם המשותף. כך, ניתן יהיה לשקול סגנות למפלגת מרץ במשרד המשפטים, ושיתוף פעולה בין ימינה או תקוה חדשה לבין המשותפת במאבק נגד אלימות ופשיעה ולמען משטרה מתפקדת, שמשרתת באופן אחיד ויעיל ומועיל את כלל הציבור, ושלא ניתן לגייסה למען פרטים וקבוצות אינטרסנטיים בכלל, ובפרט אסור לתזזה (כפי שארע לאורך השנה האחרונה) לפי גחמות אישיות ו\או פוליטיות.

    מה דעתכם? יש מצב?

Back to top button