פוליטי / מדיני

חברי ליכוד לסער: "הצטרף לקואליציית נתניהו ומנע בחירות חמישיות"

בעקבות תוצאות הבחירות המסתמנות, קורא היום (חמישי) 'פורום דרור בליכוד' ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער להצטרף לקואליציה בראשות נתניהו ובכך למנוע בחירות חמישיות.

מפורום דרור בליכוד נמסר: " לפי תוצאות הבחירות המסתמנות נראה שלאף גוש אין 61 ומדינת ישראל בדרך לבחירות חמישיות. מה שעוד מסתמן מתוצאות הבחירות הוא שיש רוב גדול של אנשי ימין שלא מקימים קואליציה בגלל החרמות ומניעים אישיים. אנחנו קוראים לגדעון סער לשים את המשבר מאחור, להציב דרישות אידיאולוגיות ענייניות ולהצטרף לקואליציה בראשות נתניהו. גדעון, בערב פסח באפשרותך להציל את מדינת ישראל מבחירות חמישיות ולהוציא את מדינת ישראל לחירות. יחד נוכל להקים ממשלת ימין יציבה שתקדם את ערכי הימין, בדיוק כפי שאתה מאמין בהם. נכון שהתחייבת שלא לשבת עם נתניהו, אך משהתבררו תוצאות האמת ונדמה שמדינת ישראל בדרך לבחירות חמישיות, זה הזמן לעשות מעשה אמיץ ולקבל את ההחלטות הנכונות לטובת מדינת ישראל. זהו רצון הציבור – לא להיגרר למערכת בחירות נוספת".

ישראל שולדינר מראשי 'פורום דרור בליכוד', אמר: "גדעון, כמי שתמך בך בעבר בפריימריז הפנימיים בליכוד בשל הערכים בהם אנחנו מאמינים, עכשיו זה הזמן לשים בצד יריבויות אישיות ולפעול למען הערכים הלאומיים של משילות וריבונות שלמענם אנחנו פועלים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יואב דודקביץ', קמפיין תקווה חדשה

Back to top button