מבזקים

הותר לפרסום שמו של ההרוג בתאונת הדרכים בכביש 6 סמוך ליקנעם

חיים הר כסף, בן 43, הוא ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית היום (שלישי) בכביש 6 סמוך ליקנעם. צוותים רפואיים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו ניסיונות החייאה במקום, אך הם כשלו והם נאלצו לקבוע את מותו. התאונה נעשתה כל הנראה מהתנגשות עצמית בקיר מנהרה בכביש 6 כאשר איתו ברכב היו בתו בת ה- 17 אשר נפצעה גם היא בתאונה באורח קשה ושני בנים נוספים נפצעו במצב קל-בינוני. כל הארבעה פונו לבית החולים רמב"ם, שם נקבע מותו של הר כסף.

הר כסף ז"ל הותיר אחריו אישה ו- 6 ילדים.

מארגון הצלה, שבו חיים הר כסף התנדב בנוסף למד"א, נמסר: "עלה המוות בחלוננו, נהפך לאבל מחולינו. בצער רב, באבל כבד, ובזעזוע הנפש, התקבלה הידיעה המרה על הסתלקותו בחטף של ידידנו וחברינו היקר בלב ובנפש."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאיר רוטנשטיין, חובש בכיר במד"א, יו"ר ועד מתנדבים ירקון-מערב וחברו הקרוב של חיים ז"ל, ספד לו: "קשה לי לדבר על חיים בלשון עבר, הוא החל את דרכו במד"א לפני למעלה מ- 20 שנה והיה איש חסד אמיתי בכל מובן המילה – אדם טוב לב שיכול היה לעזוב הכל, רק כדי להגיע באמצע הלילה לעזור לאדם במצוקה. הוא הנחיל את ערכי העזרה והסיוע לזולת בכל אדם שבו נגע ובעקבותיו, גם הבן שלו הצטרף למגן דוד אדום".

דורי חיים, מנהל מרחב ירקון במד"א אמר: "חיים ז"ל היה מתנדב מסור ואהוב. אנו משתתפים בצער המשפחה וכואבים את לכתו. פועלו ותרומתו לארגון במשך שנים כה ארוכות היו סמל לליבו הרחב ולרצון שלו לסייע בכל עת, ללא תנאי. יהי זכרו ברוך".

אלי בין, מנכ"ל מד"א הוסיף: "מגן דוד אדום כואב את מותו הטראגי של חברנו, מתנדב ותיק בארגון שאלפי בני אדם חייבים לו את חייהם. משפחת מד"א מחבקת את משפחת הר כסף ומשתתפת בצערה. יהי זכרו ברוך".

הלווייתו של הר כסף תצא מבני ברק הערב (שלישי) בשעה 22:45 מבני ברק לבית העלמין "ירקון" בפתח תקווה.

צילום: דוברות ארגון ההצלה

תגובה אחת

  1. גדעון סער תעוף יותר טוב לך ביבי נתניהו לא יזוז לשום מקום נשאר תמיד נחש צפע מורעל השם ינקום בך יעוכר מדינת ישראל בוז בוז לך אין כמו ביבי נתניהו היקר שלנו שדואג מכל הלב והנשמה שלו למען המדינה שלנו ועל עם ישראל חי וקיים לעוד הרבה שנים בע"ה אמן

Back to top button