פוליטי / מדיני

עמית סגל מפרסם: ההצעה של נתניהו לבנט – המלצה לנשיא תמורת שיריון בליכוד

לפי עמית סגל, ראש הממשלה בנימין נתניהו מציע לבנט כניסה מידית לליכוד בתמורה להמלצה לנשיא בשבוע הבא. ההצעה כוללת שיריון של שבעת חברי ימינה ב-37 המקומות הראשונים ברשימת הליכוד בשתי מערכות הבחירות הקרובות בלי קשר לשאלה מתי הן תיערכנה. בנוסף, מוצע לבנט ייצוג באותו יחס במרכז הליכוד ובקרב מתפקדי המפלגה, דהיינו כ-17% מחברי כל המוסד. נתניהו נפגש השבוע עם יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ כדי לקבל את הסכמתו למהלך.

בנט ושקד ביקשו במשך שנים להיכנס לליכוד, ולמעשה יציאתם לדרך העצמאית ב-2013 נבעה בגלל שנחסמו בידי נתניהו. כעת מקווה ראש הממשלה כי ההצעה תימנע את חבירתו של בנט לגוש השני, ותסייע לו להקים ממשלה אף שלפי שעה אין לו רוב בשל התנגדות סמוטריץ' להקמת ממשלה בקולות רע"ם.

2 תגובות

  1. בנט הופך לאט לאט ללא רלוונטי. בין תחינות רועמות לחבירה לליכוד בתנאים חלומיים לבין הנחתת הוראות ודרישות משל היה בנט ילד מפוחד ומבולבל כל אלה מבהירים את יחסו של נתניהו לבנט. צרה ואבן נגף שאין קושי מיוחד לסלקה מהדרך עם קצת כיבודים וקצת איומים. בנט לא עומד בלחצים מסוג זה. מפליא בכלל שחושב עצמו כמתאים וראוי להיות ראש ממשלה. תפקיד שכל אדם בר דעת היה לוקח על עצמו בדלילות ורחימו ומהלך על קצות אצבעותיו ומנמיך קומתו מעומס המשא וכובד האחריות. בנט משקיף על התפקיד כמו על ראש גדוד בתנועת עקיבא. בנט לא מתאים בין אם ילך עם ביבי ובין אם ילך עם יאיר לפיד. טוב לעם ישראל זה לא יעשה.

  2. מה לא יעשה העבריין המושחת נתניהו כדי להחלץ מציפורני תא הכלא? הוא ימכור את האמא שלו את אשתו את בניו ואפילו את המדינה וכל זאת בעבור נזיד עדשים גנב קטן אומלל ודפוק

Back to top button