מבזקים

ירושלים: פרקליטות המחוז הגישה כתב אישום נגד תושב העיר בניסיון לרצח

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית משפט המחוזי בעיר לפני זמן קצר (חמישי) כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 37 בגין ניסיון לרצח והחזקת סכין.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ג'ני אבני, הנאשם מתגורר עם אשתו וילדיו באותה הקומה בבניין בו גרה שכנתו עם שניים מילדיה.
ב- 20 במרץ, 2021 גמלה בליבו של הנאשם החלטה להמית אותה, מבלי שקדם לכך סכסוך או ויכוח כלשהו ביניהם. בשעות הערב יצא הנאשם מביתו ואמר לאשתו שהוא יוצא לעשן בחדר המדרגות. על פי כתב האישום, הנאשם הצטייד בסכין מתקפלת ודפק בדלת דירתה של שכנתו, אשר באותו הזמן שהתה בה לבדה. כאשר היא פתחה את הדלת היא ראתה מולה את הנאשם כשהסכין שלופה בידו.

על פי כתב האישום, הנאשם אמר "בשם החוק וראש הממשלה באתי לרצוח אותך" והחל מיד להתקדם לעברה ולדקור אותה דקירות רבות בגופה. תוך כדי הדקירות, אמר לה "אני אהרוג אותך ואת לא תחיי". השכנה ניסתה לברוח מפני הנאשם תוך שהיא נסוגה לאחור וצועקת, עד אשר התמוטטה על רצפת החדר הסמוך לכניסה. בשלב זה, כך עולה מכתב האישום, אשתו של הנאשם, אשר שמעה את זעקות השכנה, נכנסה לדירה, עצרה את הנאשם מלהוסיף ולדקור אותה והתקשרה למשטרה. השכנה הובהלה לבית החולים, כשהיא סובלת מחתכים מדממים רבים בכל גופה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

Back to top button