חדשות הארץ

80,000 איש טיילו בשומרון בחוה"מ פסח: "עם ישראל מחק את הקו הירוק ברגליים"

עשרות אטרקציות המתפרסות על פני שטח רחב והכנה מוקדמת ומדוקדקת של המועצה האזורית שומרון הביאה שיא של מטיילים בחול המועד פסח לשומרון. על פי נתוני תיירות שומרון בחול המועד הגיעו לא פחות 80,000 אלף אנשים לשומרון, מתוכם לפחות 12,000 מטיילים בהר עיבל ומזבח יהושע בן נון אזור שעלה בשבועות האחרונים לכותרות לאחר שקבוצת פלסטינים הגיעו למקום ופגעו בחומה העתיקה המקיפה את אתר המורשת ההיסטורי.

המועצה שיקמה את ההרס בעזרת עשרות מתנדבים והצליחה להביא בחול המועד 12,000 מטיילים כאמור, בשומרון אומרים בחיוך כי "מדובר באירוע הכי גדול על הר עיבל מאז תקופת יהושע בן נון". המטיילים בשומרון נהנו מסנפלינג, רכיבה על סוסים, סדנאות ופסטיבלים שונים לכל הגילאים ולכל המשפחה. בין האתרים המתויירים ביותר בחג: המרפסת של המדינה, הגן הלאומי שומרון העתיקה, נחל קנה, ספארי הלילה ביער אלון מורה, והסנפלינג מעל הר ברכה.

ראש המועצה יוסי דגן אומר כי המציאות התיירותית השתנתה: "עם ישראל מחק את הקו הירוק ברגליים. המטיילים הגיעו מכל הארץ, פגשנו כאן אנשים מהצפון ומהדרום שהבחירה הראשונה שלהם הייתה להגיע לשומרון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דגן מציין כי לשומרון הגיעו מטיילים מכל גווני הקשת "היה מיוחד לראות את עם ישראל נהנה מאתרי התיירות בשומרון, השמים הסגורים הביאו את הישראלים לגלות את אתרי הטבע הייחודיים של יו"ש בכלל והשומרון בפרט".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ומטיילים בשומרון העתיקה. צילום: רועי חדי

2 תגובות

  1. הדגשת האלמנט הפוליטי בדבריו של יוסי דגן תשיג מטרה הפוכה. הגדרת הטיולים כ״מחיקת הקו הירוק״ היא הצהרה אוילית שתוצאתה תהיה הדרת רגלי רבים שאינם מזדהים עם השקפתו הפוליטית של יוסי דגן ממתחמי התיירות ביהודה ושומרון. אף אחד לא הצהיר לאחר הביקור האינטנסיבי של כ 150 אלף ישראלים באבו דאבי על מחיקת הקו הירוק בין אבי דאבי לישראל.
    חכם היה מברך את הבאים, פוליטיקאי צר אופק מנסה להפיק רווחים פוליטיים קצרי טווח ועלול פוליטית לפשוט רגל.

Back to top button