חדשות הארץ

באר שבע: בן 75 שנעדר יומיים אותר כשהוא תשוש אך בריא ושלם

תושב באר שבע כבן 75 אותר אמש (רביעי), לאחר שנעדר מזה כיומיים. הנעדר יצא מביתו שלשום ומאז נעלמו עקבותיו.

אתמול בשעה 20:00 התקבלה פנייה ממשטרת ישראל להנהלת מחוז דרום בידידים וליחידת איתור הנעדרים של ידידים במרחב נגב, בבקשה לסייע באיתור הנעדר. מרגע קבלת הקריאה יצאו כונני סניף באר שבע יחד עם יחידת הג'יפים 'סופה' בחיפושים נרחבים על מנת למצוא כמה שיותר מהר את האיש, לאחר שעלה חשש לחייו.

צילום: ידידים

כעבור כשעה וחצי של חיפושים אינטנסיביים, הבחין אוראל לנגר, סג"מ מחוז דרום, באדם מבוגר יושב על אחד הספסלים בעיר. הוא ניגש אליו ולאחר שאימת מולו את פרטיו, גילה כי מדובר בנעדר. הוא דיווח על כך לכוחות והמתין עמו עד להגעת המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ידידים

אוראל מספר: "לקראת השעה 21:30 במהלך הסריקות בעיר, הבחנתי מרחוק באדם העונה לתיאור שקיבלנו. מיד ביצעתי פרסה ונסעתי לכיוונו. הוא ישב על ספסל ונראה תשוש מאוד. ביצעתי תשאול קצר ואימתתי את פרטיו ע"י בדיקת ת"ז. לאחר שהבנתי כי מדובר בנעדר אותו מחפשים, עדכנתי מיד את הכוחות בשטח ואת כוחות המשטרה. השוטרים הגיעו למקום על מנת לזהות אותו ולפנות אותו לטיפול רפואי. לאחר מכן הם החזירו אותו לביתו. יש לציין כי מיד בסיום האירוע התקבל אירוע נוסף על נעדר נוסף שעדיין ממשיכים החיפושים אחריו".

צילום: ידידים

בידידים מודים למתנדבים הרבים שסייעו בחיפושים: אלעד מאיר, מנהל מחוז דרום; אוראל לנגר, סג"מ מחוז דרום; דביר לביא, מפקד יחידת סופה; תומר רחמים, סג"מ יחידת סופה; דודו גולשטיין, אחראי מתנדבים יחידת סופה; ליאור שניידר, אחראי הדרכות יחידת סופה; דניאל לוי, אחראי מתנדבים סניף באר שבע; נאור כהן, סג"מ לוגיסטיקה מחוז דרום; אריאל פחימה, אחראי נעדרים; כונני סניף באר שבע: לאון מירזואין, קרין לב, גדי קריקסמן, מעוז ברכה ומאור סרור.

לבקשת סיוע התקשרו למוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית, מכל טלפון.

Back to top button